شهردار خرم‎آباد:

لرستان خبر: شهردار خرم‎آباد گفت: بنده قبل از اینکه شهردار شوم، تعهداتی مانند اینکه از حرام‎خواری، فامیل بازی و طایفه‎گرای باید پرهیز شود را داشته‎ام و همچنان بر این تعهدات پایبند هستم.

لرستان خبر، محمد مهرابی عصر امروز در نشست با خبرنگاران در خرمآباد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه پر از خیر و برکت رمضان، اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر خرمآباد 23 سئوال را برای پاسخ گرفتن از من آماده کردهاند، بنابراین آماده پاسخگویی به این سوالات هستم و دوست ندارم، آنها را پس بگیرند، چراکه این یک کار طبیعی است و هر شهردار باید پاسخگوی کارها و اقدامات خود باشد.

 

وی عنوان داشت: زمانی که بنده را به عنوان شهردار شهر خرمآباد انتخاب کردهاند، تقاضامند بودم، نصیری، شهردار قبلی به کار خود ادامه دهد، اما شورای شهر بر اینکه بنده شهردار شوم، اصرار زیادی داشتند.

 

این مسئول عنوان کرد: ما باید با فکر بلند برای مردم شفافسازی کنیم، به همین منظور آماده پاسخگویی به سئوالات شورای شهر را به خوبی دارم.

 

شهردار خرمآباد با اشاره به اینکه پل پیروزی خرمآباد به محلی برای اسکان معتادان به ویژه معتادان زن تبدیل شده است، گفت: یکی از برنامههای جدی ما ساماندهی و تعریض این پل است که این پل از پارک نسترن تا پیروزی باید تعریض شود تا این مشکل نیز در شهر حل شود.

 

مهرابی با اشاره به بحث شورایاران محله، متذکر شد: بحث شورایاران یک اقدام خوب و مثبت شورای شهر بوده که در شورای دوم مطرح و شوراهای سوم و چهارم تکمیل کننده آن بودهاند.

 

وی بیان داشت: شورایاران بازوان مسئولان و رابط بین مردم و آنها هستند، بنابراین آنها میتوانند در محلههای خود کمک خوبی برای شهرداری و شورای شهر باشند.

 

این مسئول از ساماندهی دستفروشان شهر خرمآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر دستفروشان شهر خرمآباد وضعیت خوبی ندارند، به همین منظور در سه محله اسدآبادی، جنوب شهر و در شمال منطقه اسب دوانی مکانهای برای ساماندهی هر چه بیشتر دستفروشان در نظر گرفته شده است.

 

مهرابی خاطرنشان کرد: به زودی شهر از این نظر وضعیت خوبی به خود میگیرد و مشکلات مردم و دستفروشان از بین میرود.

 

شهردار خرمآباد با بیان اینکه سرمایه اصلی ما مردم هستند، اضافه کرد: وظیفه همه ما مسئولان این است که به این مردم خدمات خوبی ارائه دهیم و همه وقت خود را برای آنها بگذاریم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات