مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طرحی که به عنوان طرح فرهنگی در لرستان عنوان می شود به نام سبک زندگی اسلامی نام گذاری شده است که اصول اساسی آن در 12 طرح خلاصه می شود.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین امروز در دومین جلسه برنامه ریزی فرهنگی لرستان با اشاره به طرح های فرهنگی 12 گانه کمیته فرهنگی لرستان افزود:  از جمله این طرح ها می توان به طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز، طرح توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، طرح توسعه و ارتقاء فرهنگ عمومی، طرح تقویت بنیان خانواده  و سیاست های جمعیتی و عفاف و حجاب و طرح توسعه فرهنگ وقف اشاره کرد.

 

حجت الاسلام مهدوی امین تصریح کرد: از دیگر طرح های فرهنگی می توان به راه اندازی مرکز مشاوره دینی و ترک اعتیاد، شناخت فرق و جریان های انحرافی، شناخت مدیریت جهادی، شناسائی مناسبت های دینی و ملی، ترویج فرهنگ قرآنی، سبک زندگی اسلامی و تقویت فعالیت های فرهنگی و دینی در فضای مجازی اشاره کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: هر یک از این برنامه ها برعهده دستگاه های خاص پیشنهاد دهنده قرار دارد و هر دستگاه موظف است در پایان هر دو ماه گزارشی از عملکرد برنامه های خود به دبیرخانه کمیته فرهنگی لرستان ارائه کند.

 

دبیر دبیرخانه فرهنگی لرستان اظهار کرد: برای اجرای طرح های 12 گانه یک جدول زمانبندی طراحی شده است که ادارات و دستگاه های متولی باید بر اساس آن برنامه نسبت به اجرای فعالیت های خود بپردازند.

 

مهدوی گفت: دبیرخانه کمیته فرهنگی لرستان به طور مستمر از روند اجرای طرح ها در سطح ادارات سرکشی و بازدید به عمل می آور

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات