یکشنبه شب /

لرستان خبر: یکشنبه‌ شب جمعی از مسئولان شهرستان دورود به طور جداگانه با جمعی از خانواده‎های شهدای مبارزه با موادمخدر شهرستان دورود دیدار کردند

لرستان خبر، در این دیدار حجتالاسلام حسین رجایی‌پور امام جمعه شهرستان، ماشاءالله نعمتی فرماندار، مجید الماسی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود، بهمن واقعی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دورود، محمدرضا حقانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان این شهر حضور داشته و با قرائت فاتحه‌ای یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

 

امام جمعه دورود در این دیدار با اشاره به هفته مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: دفاع از آرمان‌ها و اهداف شهدا و امام شهدا وظیفه همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است.

 

وی ضمن تاکید بر جایگاه رفیع شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای راه مبارزه با موادمخدر گفت: زنده نگه داشتن نام شهدا بر عهده همه ما است و امیدواریم بتوانیم به خوبی در راه شهدای عزیز میهن اسلامی گام برداریم.

 

رجایی‌پور با اشاره به منطقه شملچه محل شهادت شهید نظامعلی لشنی از شهدای مبارزه با موادمخدر شهرستان دورود، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بیشترین عملیات‌ها در این منطقه انجام شده و بیشترین میزان شهدا نیز به منطقه شلمچه اختصاص دارد.

 

مسئولان ارشد شهرستان دورود با خانواده‌های شهیدان نظامعلی لشنی، سیف‌الله ساکی و سعید قائدرحمت از شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دورود دیدار و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته‌اند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات