امام جمعه پلدختر عنوان کرد

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر گفت: متاسفانه استانی که زمانی مخالف بی‌حجابی و کشف حجاب بود، امروز چهره برخی از شهرهای آن نشان دهنده تاثیر کار تبلیغاتی دشمن و بدحجابی است.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند دوشنبه شب در جلسه حجاب و عفاف در فرمانداری پلدختر با تسلیت رحلت خدیجه کبری (س) گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین کار فرهنگی در جامعه اسلامی بهره‌گیری از شیوه و سیره زندگی حضرت خدیجه و فاطمه زهرا (س) در تمام سطوح زندگی اعم از فردی و اجتماعی است.

 

وی با اشاره به کشف حجاب توسط رضاخان و مقاومت مردم لرستان و مخالفت با آن افزود: مدارا کردن با مردم، خوبی با آنها و اخلاق خوش می‌تواند اثرات بهتری در جامعه داشته باشد.

 

وی گفت: امروز دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری را برای ترویج بی‌بندوباری در جامعه اسلامی بنا نهاده و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به بنیان خانواده‌ها به کار گرفته است.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه در برخی موارد در جامعه اسلامی شاهد عملکرد ضعیف برخی نهادها هستیم، اظهار کرد: برخی اوقات شاهدیم کسی که امر به معروف ونهی از منکر می‌کند، مورد تهدید و ضرب و شتم قرار می‌گیرد و این یکی از آفت‌های بزرگ جامعه است.

 

لروند همچنین حرکات و اقدام‌های گروه داعش را در عراق و سوریه محکوم کرد و گفت: کشتن زنان مسیحی به خاطر موی سر و نکاح زنان شوهردار توسط این گروه با توصیه‌های اسلام سازگاری ندارد، بلکه مخالف با آن است.

 

در این جلسه فرماندار پلدختر و جمعی از مدیران به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و عملکرد خود در خصوص حجاب و عفاف پرداختند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات