رئیس سازمان تبلیغات پلدختر خبر داد

لرستان خبر: رئیس سازمان تبلیغات پلدختر گفت: 90 مبلغ دینی خواهر و برادر در مساجد شهری و روستایی شهرستان پلدختر به تبلیغ و تببین دین الهی می پردازند.

لرستان خبر، حجت الاسلام مهدی حسینی در گفت و گو با لرستان خبر اظهارکرد: مهم ترینبرنامه سازمان تبلیغات اسلامی  در ماه مبارک رمضان استفاده از ظرفیت های بومی طلاب و مبلغان خواهر و برادر عزیز پلدختر بوده است که تا پایان ماه مبارک این عزیزان مهمان دلهای روشن مردم شریف پلدختر هستند.

 

وی تصریح کرد: برگزاری طرح های قران کریم از اولویت های کاری ما در ماه نزول قران کریم  است که سعی شده تحت عنوان اموزش قران کریم  در همه  زمینه ها در مساجد و کانون های فرهنگیشان اجرا شود که تا امروز مردم عزیز به ویژه  نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از طرح های قرانی داشته اند.

 

 رئیس سازمان تبلیغات پلدختر افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان و در همه ی مراسمات  مذهبی از جمله مراسم بزرگداشت امام حسن مجتبی  (ع) ، ایام و لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)   با مداحان و قاریان برتر شهرستانی  هم صدا با مردم دین دار پلدختر در مراسمات شرکت می کنیم و از جوانان انقلابی شهرستان می خواهیم با ما همراه شوند.

 

 حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم در  کنار کانون های فرهنگی مساجد و
محلات  فرزندانشان را در مسائل و مباحث دینی شرکت دهند تا بدین وسیله روح معنوی و اخلاق اسلامی فرزندانشان در ماه نزول قران با تعالیم قران مانوس شود.

 

 وی تصریح کرد: توجه به مسائل دینی به ویژه مسئله حجاب در این ماه بسیار مهم است که همه مسئولان و مردم باید پا به پای هم با معضل بدحجابی و اسیب های اجتماعی حاصل از ان مبارزه کنند چراکه این موضوع از مهمترین پروژه های است که باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

 

 رئیس سازمان تبلیغات پلدختر افزود: اعضای شورای صیانت از عفاف و حجاب  زمانی در برنامه ریزی موفق اند که مردم و جوانان این سرزمین  نیز در انجام وظایفشان به انها راهکار و طرح بدهند و یکی از همین طرحها همایش عفاف و حجاب است که  قرار است با همکاری تمام نهادها، دانشگاها،ادارات،مدارس و ادارات شهرستان برگزار شود.

 

 

وی گفت: اهمیت به مسئله حجاب  نشان دهنده نبوغ و رشد فرهنگ اسلامی در جامعه است و این امر سبب رشنگری در بسیاری از مسائل می شود که به جوانانمان نشان دهیم فرهنگ غرب حرفی برای گفتن ندارد و نمی توانند با تکیه بر فرهنگ دروغین مدرن غرب به سعادت برسند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات