امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد: برخی می گویند در مورد مساله حجاب باید کار فرهنگی انجام شود که ما هم قبول داریم چون خیلی مسائل بواسطه جهل و نداشتن بصیرت است اما مسوولان نیز در ارتباط با مبارزه با بدحجابی طی یک دهه گذشته کاری انجام نداده اند.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین ˈ حسن ترابیˈدر خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد ، رواج بدحجابی را دهن کجی برخی ناآگاهان به آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: چنین رفتارهایی در حقیقت موجب پایمال شدن خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می باشد.
 

وی با اشاره به 21 تیرماه سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و توطئه دیرینه دشمنان اظهار داشت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود همواره بدنبال ترویج فساد و بی بند و باری در جامعه بوده اند.
 

وی همچنین با بیان اینکه مساله حجاب در دین مبین اسلام از ضروریات دینی است، اظهار کرد: حجاب بانوان حکم معمولی دراسلام نیست بلکه از ملزومات اسلام بوده و همگان باید به آن مقید باشند.
 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه توجه خانواده ها به مساله حجاب فرزندان خود می تواند آثار مثبت و نتیجه بخشی در سطح جامعه داشته باشد، گفت: بی توجهی به مساله حجاب از سوی بانوان می تواند آثار مخرب و جبران ناپذیر روحی و روانی و فرهنگی در جامعه داشته باشد.
 

وی همچنین گسترش بی بند و باری و رعایت نکردن حجاب اسلامی در جامعه را یکی از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی عنوان کرد.
 

خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: دنیای استکباری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و بعد ازشکست در بخش های مختلف می خواهد فساد را با بد حجابی و گسترش بی بند وباری در کشور و بین جوانان ترویج دهد.
 

وی در ادامه به شب‏های قدر اشاره کرد و گفت: مومنین سعی می‏کنند با بیداری و راز و نیاز با خدا از فیوضات این شب ها حداکثر استفاده را ببرند.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات