رئیس ستاد اقامه نماز لرستان:

لرستان خبر: رئیس ستاد اقامه نماز لرستان گفت: سرمربی حلقه‌های صالحین بسیج ورزشکاران لرستان با بیان اینکه امروز 71 درصد از جمعیت کشور از ماهواره استفاده می‌کنند گفت: در جامعه‌ای که مردم آن در زیر سایه ولایت و رهبری زندگی می‌کنند باید مراقب باشیم که آسیب های ماهواره دامن آن ها را نگیرد.

لرستان خبر، حجت الاسلام عابدین درویش پور امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر بسیج ورزشکاران لرستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر لازمه حفظ ارزش‌ها است و در این راستا امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که این فریضه الهی را وارد فقه و به عنوان یک تکلیف شرعی مطرح کرد.

 

وی افزود: پیش از امام خمینی (ره) بزرگانی مانند آیت الله بروجردی امر به معروف و نهی از منکر را در حوزه اخلاق مطرح می‌کردند اما امام خمینی (ره) آن را وارد فقه کرد.

 

سرمربی حلقه‌های صالحین بسیج ورزشکاران لرستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما یاد داد که چگونه با استفاده از سلاح امر به معروف و نهی از منکر در مقابل تهاجم فرهنگی بایستیم گفت: امروز استکبار جهانی در برنامه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کند تا از طریق بکارگیری دو مولفه قدرت و زیبایی، غرب را دارنده این دو مولفه معرفی کند.

 

درویش پور تصریح کرد: غرب با استفاده از ماهواره ها بدنبال القای این باور در افکار جوانان است که قدرت و زیبایی در جایی به غیر از غرب وجود ندارد.

 

وی بر ضرورت پرداختن به نمادهای دینی در جامعه تاکید کرد و افزود: غرب از تهدیداتی که در جوامع خودشان وجود دارد به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند به این معنی که آنها تهدیداتی را که با آنها مواجه هستند در دیگر کشورها رواج می دهند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات