رئیس سابق بسیج دانشجوئی لرستان:

لرستان خبر: رئیس سابق بسیج دانشجوئی لرستان گفت: راه اندازی اتاق‌های فکر تخصصی و هسته‌های فکر، هسته های تخصصی گفتمان سازی و نخبه پروری بومی از جمله برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در بسیج دانشجوئی لرستان است و نخبه پروری بومی نیاز اصلی و اساسی ماست زیرا نیروهای جوان ما باید در سطح کشور و جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.

لرستان خبر، ایرج حاتمی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج دانشجوئی لرستان در خرم آباد، اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی ایران سد محکمی در برابر خواسته های نابجای دشمنان بود که با ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی توانست یأس و ناامیدی را در ذهن افرادی که به دنبال جهانی سازی بودند ایجاد کند.

 

وی افزود: خوشبختانه امروز پس از گذشت 35 سال می بینیم که حکومت اسلامی ایران در اوج سربلندی الگوی بی بدیلی برای همه دولت‌ها و عدالت خواهان جهان است.

 

حاتمی تصریح کرد: همه ما تلاش، استقامت، شرف و ایثار را از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا آموختیم و این نکته را فرا گرفتیم که برای دفاع از عزت و سربلندی باید از جان خود مایه بگذاریم و شکر این نعمت را باید با تمام وجود خود ابراز کنیم و نسبت به تکلیف و وظیفه خود واقف باشیم و در قیامت در برابر امام وشهدا سربلند باشیم به طوری که شکر این نعمت در تلاش بی وقفه بسیجیان نمود پیدا می‌کند.

 

رئیس سابق بسیج دانشجوئی لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری نسل جوان جامعه را بسیار مورد خطاب قرار میدهد و می فرماید، نسل جوان باید نسبت به شناخت توانمندی ها و ظرفیت های خود اقدام کنند، بسیج دانشجوئی باید چتری باشد که تمام تشکل‌ها را در بر بگیرد و پاسخگوی کاملی به نیاز جوانان باشد.

 

وی اظهار کرد: بسیج دانشجوئی لرستان در حوزه زیرساختی و مأموریتی نیازمند تلاش بسیار بوده است و در همین راستا طرح های مختلفی در بسیج دانشجوئی با توجه به نیاز روز جامعه ارائه شد که امیدواریم این طرح ها ادامه داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: از جمله اقدامات دیگر در بسیج دانشجوئی لرستان ارائه طرح هایی به عنوان طرح گردان های فضای مجازی و گردان‌های جنگ نرم و همچنین بحث شبکه سازی بسیج و آشناسازی با فضای مجازی بوده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات