سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:

لرستان خبر: سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر افزود: دشمن با گسترش جنگ نرم در جامعه و ترویج فرهنگ غرب از طریق رسانه ها مخصوصا ماهواره ها در صدد ضربه زدن به بنیان خانواده است.

لرستان خبر، ˈرضا آریاییˈ روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: شهید صارمی رسالت خبری و اطلاع رسانی خود را با فدا کردن جان خود ادا کرد.
 

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان محسوب می شوند اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی شهرستان بروجرد موظف هستند تا برای برگزاری یادواره شهید صارمی و بزرگداشت مقام خبرنگار در شهرستان بروجرد همکاری نمایند.
 

وی در بخش دیگری با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در شهرستان بروجرد گفت: مصرف بی رویه همه منابع انرژی کاری بسیار ناروا است که موجب هدر رفتن آنان می شود.
 

آریایی افزود: مصرف انرژی در شهرستان بروجرد باید مدیریت شود در غیر اینصورت با بحران کم آبی روبرو خواهیم شد.
 

وی همچنین ضمن تشکر از حضورمردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مدعیان حقوق بشر چشم و گوش خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بسته اند.

 

به گفته وی ملت ایران همواره پرچمدار دفاع از آرمانهای فلسطین بوده اند و دراین راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور درتهران افزود: نماز جمعه نماد وحدت امت اسلامی است.
 

وی اظهار داشت: نماز جمعه روح معنویت را در جامعه گسترش می دهد و پایگاهی برای طرح مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جامعه است.


آریایی افزود: دشمن با اشاعه و ترویج مواد مخدر صنعتی در جامعه جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و خانواده ها با کنترل بیشتر فرزندان خود باید آنان را در مقابل این بلای خانمانسوز ایمن کنند.
 

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد در پایان مدیران شهرستان را به تکریم ارباب رجوع در ادارات توصیه کرد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات