رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد گفت: همه دستگاه‌های مربوطه باید برای برگزاری این مراسم تلاش خود را دوچندان کنند.

لرستان خبر، نادر ارجمندی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت مقام شهید صارمی و تجلیل از خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تاریخچه 105 ساله مطبوعات بروجرد، نمایشگاه عکس شهید صارمی، تهیه لوح تقدیر و هدیه معنوی برای خبرنگاران از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این روز است.

 

وی، اجرای مسابقه پیامکی در سطح شهر و ساخت تیزر برای نمایش در تلویزیون شهری را از دیگر برنامه‌های انجام شده، به این منظور برشمرد و افزود: با صرف هزینه‌ای، سالن اجرای برنامه برای این روز آماده و برخی مشکلات موجود برطرف شده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهید صارمی و مقام آن شهید بزرگوار و تجلیل از فعالان عرصه خبرنگار، دو اولویت مهم برنامه‌های این روز است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ادامه داد: تجلیل از جامعه خبری و حفظ شان و منزلت واقعی آنها باید همواره مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

 

ارجمندی تصریح کرد: خبرنگاران با رعایت اصل بی‌طرفی و صداقت و صراحت گفتار، نسبت به انتشار اخبار و آگاهی بخشی به جامعه فعالیت می‌کنند که این ستودنی است.

 

وی، شهید صارمی را مایه افتخار و مباهات شهرستان بروجرد عنوان و تصریح کرد: این خبرنگار شهید با رشادت و وظیفه شناسی مثال‌زدنی، نام خود را تا همیشه در اذهان همگان جاودانه کرد.

 

در پایان این جلسه تصمیم‌های در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم این روز گرفته شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات