امروز و فردا /

لرستان خبر: مدیرکل بهزیستی استان لرستان گفت: مراسم راهپیمایی بزرگ کودکان لرستانی در حمایت از کودکان مظلوم و بی گناه غزه، فردا در خرم آباد برگزار می شود. این راهپیمایی قرار است امروز در سطح دیگر شهرستان های استان برگزار شود.

لرستان خبر، ˈهمایون عمودی زادهˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مراسم با هدف اعلام انزجار از جنایت های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، با حضور گسترده کودکان، فردا(دوشنبه) در خرم آباد برگزار خواهد شد.
 

وی با اشاره به اینکه آیین راهپیمایی کودکان استان لرستان در حمایت از کودکان مظلوم غزه، قرار است امروز در سطح دیگر شهرستان های استان برگزار شود، اظهار کرد: این مراسم به عنوان یکی از برنامه های سازمان بهزیستی در راستای همدردی با مردم بی دفاع غزه به ویژه کودکان، در کشور و استان اجرا خواهد شد.
 

عمودی زاده تصریح کرد: حضور گسترده کودکان استان لرستان در این راهپیمایی، نشاندهنده ابراز همدردی این قشر با کودکان مظلوم غزه و همچنین اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است.
 

به گفته وی، مراسم راهپیمایی کودکان شهرستان خرم آباد در حمایت از کودکان نوار غزه، ساعت 10 صبح فردا از مقابل اداره کل بهزیستی استان و با حضور گسترده کودکان مهدهای کودک این شهرستان برگزار می شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات