معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: شهرداری‎ها وظیفه دارند در این هفته تمام شهر را آذین‎بندی کنند و سراسر شهر را با تبلیغات درست و بنرها پر از این خوشحالی کنند.

لرستان خبر، سید سعید شاهرخی عصر دیروز در جلسه ورود آزادگان در خرمآباد اظهار داشت: با توجه به اینکه این جلسه در خصوص افرادی است که در سختترین شرایط نماد مقاومت، نماینده مردم دلیر ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و... بودهاند، برگزار شده است، بنابراین رنگ و بوی معنوی دارند و باید برگزاری آنها استمرار پیدا کند.

 

وی عنوان داشت: آزادگان مایه عبرت گرفتن و درس دادن به همه جهان و در سالهای طولانی در زندانهای بعثی و در هشت سال جنگ تحمیلی سفیران کشور ما بودهاند، بنابراین همه مدیران و دستگاههای اجرایی استان باید تمام توان خود را برای برگزاری همایشهای تکریم از آزادگان استان را برگزار کنند.

 

این مسئول یادآور شد: در برنامههای این هفته باید همه آزادگان استان تجلیل و قدردانی شوند و مسئولان باید برای قدردانی از آنها مشارکت کافی را داشته باشند و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

 

شاهرخی ادامه داد: در هفته بزرگداشت آزادگان مسئولان و مدیران ادارات باید به خانوادههای آنها نیز سرکشی کنند و از زحمات آنها قدردانی شود.

 

وی بیان داشت: اگر در این ایام راهپیمایهای برگزار میشود، باید با شکوه زیادی باشد و برنامههای به صورتی تدوین شود که جمعیت قابل ملاحظهای در آن شرکت کنند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در برنامههای این ایام باید تدابیر لازم اندیشیده شود، تا کم و کسری در آنها برای آزادگان و خانوادههای آنها حس نشود، زیرا این افراد حق زیادی بر گردن ما دارند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان متذکر شد: برای جوایزی که در راهپیمایی این مناسبت هدیه میشود، شرکتهای برق، شهرداری و آموزش و پرورش باید همکاری دو چندانی داشته باشند، تا در این برنامه نیز مشکلی صورت نگیرد.

 

شاهرخی با اشاره به اینکه باید در خصوص روزهای جنگ هشت سال دفاع مقدس و انقلاب سرودها و کتابهای نیز چاپ و آماده شود، افزود: این یک خلا است که ما در خصوص آزادگان و شهیدان خود آثار و کتابهای مانند خاطرات شهدا و آزادگان نداشته باشیم و باید این مسائل مورد توجه ویژه قرار گیرند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات