معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان خبرداد

لرستان خبر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان گفت: طرح فرهنگی و جهادی هجرت سه، امسال با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شکوفایی استعدادها و تقویت فرهنگ کار در بین این قشر فعال و تلاشگر جامعه برگزار می شود.

لرستان خبر، ˈمحسن یوسفوندˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود :در این طرح بیش از سه هزار دانش آموز در کنار استادکاران فرهنگی، کار بهسازی، تعمیر و تجهیز مدارس و واحدهای آموزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم و روستایی را انجام می دهند.
 

یوسفوند افزود: تعمیر و مرمت ساختمان ها، بهسازی و رنگ آمیزی محیط مدارس و تامین و تجهیز نیازهای آموزشی و تحصیلی از جمله برنامه های اجرایی در طرح هجرت سه است.
 

وی، حضور دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی را در طرح هجرت بسیار مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: زمینه سازی برای مشارکت پرشور دانش آموزان در عرصه های مختلف با هدف تقویت حس تعهد و مسوولیت پذیری برگرفته از فرهنگ و روحیه بسیجی در سطح جامعه از جمله اهداف محوری در اجرای طرح هجرت سه است.
 

به گفته وی، برای اجرای این طرح، بیش از دو میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید و تامین لوازم و تجهیزات موردنیاز کار دانش آموزان در مسیر اجرای طرح و بهسازی و زیباسازی فضاهای آموزشی و تحصیلی استان لرستان هزینه شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات