نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان مسئولیت هنرمندان بسیجی را در برهه کنونی بسیار سنگین دانست و تصریح کرد: هنرمندان بسیجی از اینکه در اقلیت باشند نباید بهراساند چون حق با آن ها است، از این رو باید با سربلندی در عرصه حاضر شوند.

 لرستان خبر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی دیشب در دیدار با هنرمندان بسیجی استان لرستان که با حضور قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان در محل بیت نمایندگی ولی فقیه انجام شد اظهار کرد: هنر و رسانه میدان جنگ نرم دشمنان هستند و با این ابزار تلاش می کنند که روح شیطانی و هوای نفس را در انسان زنده کنند.

 

وی با بیان اینکه هنر به مانند چاقویی است که هم می تواند ابزاری برای انجام کارهای مفید و هم به عنوان آلت قتاله به کار گرفته شود افزود: هنر می تواند انسان را به تعالی که مدنظر اسلام است و به ابتذال که غرب به دنبال آن است بکشاند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان هنر بدیع و شگفت انگیز را از آن خداوند دانست و گفت: جبهه ما جبهه دینی و الهی و جبهه استکبار جبهه ضد دینی و باطل است، از این رو باید همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند مرز خود را به عنوان نیروهای انقلابی با جبهه دینی و جبهه ضد دینی مشخص کنیم، البته این تعیین مرز منوط به این است که ما به درستی از جبهه دشمن شناخت داشته و جبهه شناس باشیم.

 

میرعمادی با طرح این سوال که دغدغه رهبر انقلاب در مورد مسائل فرهنگی به خاطر چیست؟ تصریح کرد: برخی ها در مصاحبه های خود می‌گویند ما مسلمانیم، رزمنده بوده‌ایم و برادر شهید هستیم و این در حالی است که کسی به این افراد نگفته است که شما مسلمان و رزمنده و برادر شهید نیستید بلکه انتظار از این افراد این است که بگویند در چه جبهه ای قرار دارند و در واقع جبهه خودشان را مشخص کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه این افراد باید تعیین کنند که در عرصه هنر، هنر اختلاط زن و مرد را می پذیرند یا هنر حریم و عفت عمومی را می طلبند بیان کرد: برخی ها امروز هنر اختلاط زن و مرد را مایه حیات خود می دانند، حال سوال ما از این افراد این است که آیا هنر توام با اختلاط زن و مرد سبب فروپاشی خانواده ها شده و یا هنر توام با حریم و عفت عمومی سبب رواج این آسیب شده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عده ای اصرار دارند که هنر را به ابتذال بکشانند و به افراد معلوم الحال میدان بدهند، اما در مقابل اگر خانمی با چادر در صحنه حاضر شود او را بایکوت و از صحنه خارج می کنند.

 

وی افزود: ما بر میثاق خود با شهدا ایستاده ایم و اگر تعدادمان هم قلیل باشد اما همان گونه که انقلاب اسلامی، حماس و حزب الله در اقلیت بودند و بر استکبار غلبه یافتند ما نیز غلبه پیدا می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به پیچیدگی های فرهنگ و خطر منحرف شدن از مسیر الهی اشاره کرد و گفت: هنری قداست دارد که تعالی بخش باشد و خدا را در دل انسان زنده کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات