با حضور نمایندگان حماس، جهاد اسلامی و حزب الله لبنان /

لرستان خبر: ظهر امروز طی مراسمی با حضور نمایندگان حماس، جهاد اسلامی و حزب‌الله لبنان، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صدا و سیما و مدیر آموزش و پرورش لرستان، امام جمعه و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی بروجرد کانون فرهنگی تربیتی شهدای دانش‌آموز غزه در بروجرد راه‌اندازی شد.

لرستان خبر، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در آئین افتتاحیه این کانون گفت: کانون فرهنگی تربیتی شهدای دانش‌آموز غزه در بروجرد با هدف محکوم کردن جنایات صهیونیستی در بمباران مدارس و کشتار وسیع کودکان در نبرد یک ماهه نوار غزه و دیگر مناطق اشغالی راه‌اندازی شده است.

 

جمشید ابوالفتحی افزود: نامگذاری این کانون در حقیقت ابراز همدردی و ادای دین به دانش‌آموزان بی دفاع غزه است که مظلومانه و در سایه سنگین و مرگبار مجامع بین‌المللی در خون خون غلطتیده و به شهادت رسیدند.

 

وی اظهار کرد: نامگذاری این کانون همچنین به منزله اعلام حمایت مردم شهرستان بروجرد به عنوان جزئی از پیکره اسلام و امت اسلامی در محکومیت شدید این جنایات ددمنشانه و خوی وحشی‌گری اسرائیل است.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: دانش‌آموزان بروجردی خود را از همسالان فلسطینی‌شان جدا ندانسته و خواهان برخورد قاطع با این کشتار وسیع و بی‌رحمانه و مجازات دولتمردانه و سردمداران اسرائیلی و حامیان شقی آنها هستند.

 

ابوالفتحی اضافه کرد: مردم، مسئولان و دانش‌آموزان بروجردی همواره پشتیبان مردم و کودکان غزه بوده و تا پیروزی کامل آنان و بیرون راندن صهیونیست اشغالگر و یاغی حمایت خود را ادامه می‌‌دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده و چند هزار نفری شهروندان بروجردی در اعلام حمایت و همبستگی مسلمانان غزه یادآور شد: مردم شریف این شهرستان همواره در تمامی صحنه‌های مهم و حساس اسلام و انقلاب حضوری پررنگ و دشمنان شکن دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اظهار کرد: حضور سبز و صمیمی بروجردی‌ها در شامگاه دیشب موجب تقویت روحیه مبارزه و مقاومت ملت دلیر فلسطین شده و آنان را در تحقق اهداف مقدس‌شان مسرتر می‌کند.

 

ابوالفتحی در خاتمه تصریح کرد: برای ساخت و احداث این کانون اعتباری معادل 500 میلیون تومان توسط اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان هزینه شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات