پس از عبور از 11 شهرستان/

کاروان ضریح جدیید پس از گذر از 11 شهر استان اصفهان امروز وارد شهرستان الیگودرز شده است .استقبال باشکوه مردم شهیدپرور شهرهای فرسش، افوس، داران، نجف‌آباد، و ... از ضریح محمد ابن حسن (ع) الیگودرزنیز بی‌نظیر بوده است.

به گزارش لرستان خبر کاروان رونمایی از ضریح جدید امامزاده محمد ابن حسن (ع) شهرستان الیگودرز از روبروی اداره اوقاف شهرستان الیگودرز آغاز شد مردم و مسئولین شهرستان الیگودرز استقبال کم‌نظیری از این ضریح داشتند، به گونه‌ای که کامیون حامل ضریح محمد ابن حسن (ع) الیگودرز چند ساعت در میان استقبال‌کنندگان متوقف شد.

استقبال،ضریح،عکس،تصوی،محمد بن حسن،الیگودرز،کاروان،آرماگاه،زائر،مومدحسن

امام جمعه شهرستان الیگودرز در ابتدای این مراسم گفت :امامزاده محمد ابن حسن (ع) مورد احترام خاصی از طرف مردم شهرستان الیگودرزو استانهای همجوار است وهمه باید جهت تکریم ،تعظیم و مودت نسبت به خاندان عصمت وطهارت (ع) وظیفه خود را انجام دهیم و یک نمونه از آن ساخت ضریح است که مردم با اهدای نذورات خود انجام داده اند .

 ضریح امامزاده محمد ابن حسن (ع) الیگودرز به مساحت 12 مترمربع در نوع چهارگوش و از طلا ، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان  توسط هنرمندان استان اصفهان ساخته شده است.

استقبال،ضریح،عکس،تصوی،محمد بن حسن،الیگودرز،کاروان،آرماگاه،زائر،مومدحسن

 کاروان ضریح جدیید  پس از گذر از 11 شهر استان اصفهان امروز  وارد شهرستان الیگودرز شده است .استقبال باشکوه مردم شهیدپرور شهرهای فرسش، افوس، داران، نجف‌آباد، و ... از ضریح محمد ابن حسن (ع) الیگودرزنیز بی‌نظیر بوده است.

استقبال،ضریح،عکس،تصوی،محمد بن حسن،الیگودرز،کاروان،آرماگاه،زائر،مومدحسن

گفتنی است امامزاده محمد ابن حسن(ع) یکی از مکان‌های زیارتی و گردشگری شهرستان الیگودرز واقع در جنوب شرق استان لرستان است که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف لرستان و ایران است. این امامزاده در فاصله 150 کیلومتری مرکز شهر الیگودرز و در بخش بشارت واقع شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات