تا 5 شهریور /

لرستان خبر: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم آباد تا پنجم شهریورماه تمدید شده است.

لرستان خبر، ماشاالله امان اللهی بهاروند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون 30 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در خرم آباد ارسال شده که از این تعداد اثر، برخی فیلم و برخی دیگر نیز در قالب طرح است.
 

وی اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصوم(ع) به ویژه امام رضا(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی ـ هنری در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار را از اهداف برگزاری این جشنواره هنری برشمرد.
 

وی اظهار داشت:نماهنگ های ارسالی با موضوع فرهنگ و سیره منور رضوی حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) با موضوعاتی همچون زیارت، ادعیه، معنویت و تجلی حضور، حرم مطهر رضوی و آثار و ابنیه ها، حرم مطهر رضوی، امامزادگان، وقف، فرهنگ وقف، جلوه های مشهد الرضا(ع)، زائران و مجاوران، شفایافتگان، شیفتگان و دل دادگان حضرت، جلوه های فرهنگ رضوی در خارج از کشور، زائران پیاده، کاروان های زیارتی، قدم گاه های حضرت و مراسم بزرگداشت قدم گاه ها است.
 

وی اضافه کرد: تاکنون از دوازده استان برای دبیرخانه اثر فرستاده شده است که اصفهان، فارس، خراسان و کرمانشاه از جمله استان های فعال در جشنواره هستند.
 

امان اللهی بهاروند تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره را سیزدهم شهریورماه اعلام کرد و گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال برای بهترین نماهنگ به عنوان اثر اول، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال برای بهترین نماهنگ به عنوان اثر دوم و تندیس جشنواره دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال برای بهترین نماهنگ به عنوان اثر سوم اعطا خواهد شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات