نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: حرکت و فعالیت در گروهک های سیاسی و جناحی در چارچوب سبک زندگی اسلامی نیست و خارج از آن است و در اسلام چپ و راست و اصلاحات و اصولگرایی معنا دارد و ملاک اصلی تقواست.

لرستان خبر، الهیار ملکشاهی  امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد لرستان در خرم آباد اظهار کرد: امروز اکثر کشورهای دنیا در بی نظمی و التهاب به سر می برند و این در حالی است که این بی نظمی ها چه به صورت پنهان و چه به صورت آشکار ریشه در رژیم صهیونیستی دارد.

 

وی افزود: به صورت آشکار جنگ با مردم مسلمان و فلسطین و غزه و به صورت پنهان ایجاد شقاق در بین مسلمانان و گروهک های ضد اسلامی مانند داعش و طالبان است که این ها نشان از پیگیری های رژیم صهیونیستی دارد.

 

ملکشاهی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم صهیونیست ها را بشناسیم باید به قرآن مراجعه کنیم زیرا پیامبر این قوم وقتی که به ستوه آمد به خداوند شکایت کرد که خداوند آن ها را نفرین کرده و فرمود که این ها محروم از شهر و حکومت هستند.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس بیان کرد: امروز قطعا طلیعه صحیح شکست رژیم صهیونیستی دیده می شود زیرا این رژیم پیش از انقلاب در همه جنگ ها و حملات خود پیروز می شد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسیر افول رژیم صهیونیستی رقم خورد و در جنگ های 22 روزه و 33 روزه شکست خورد و ما امیدواریم که این غده سرطانی از روی زمین برداشته شود.

 

وی اظهار کرد: امیدواریم که مدیر کل ارشاد لرستان پاسدار صفات خداوندی و مبلغ و مروج خوبی برای آن ها باشد زیرا این اداره یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین نهادهای کشور محسوب می شود که امروز می تواند در راستای منویات مقام معظم رهبری سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهد.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد: در سبک زندگی اسلامی مواردی مانند غیبت، تهمت و افترا وجود ندارد و رعایت حق همسایه و هم نوع بسیار مورد تأکید قرار گرفته است تا آن جا که ارث همسایه به همسایه روا داشته می شود.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس افزود: لرستان دارای مفاخر بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به حجت الاسلام بروجردی، حجت الاسلام کمالوند و حجت الاسلام طاهری خرم آبادی اشاره کرد.

 

وی گفت: لرستان بزرگترین مرجع عالم تشیع را در خود پرورش داده است که ما باید این استان و افتخارات استان را به خوبی جلوه دهیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات