فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: امسال و برای دومین سال پیاپی، عملیات‌ پیروزمندانه و غرور آفرین عملیات والفجر 2 در این شهرستان بازسازی و شبیه‌سازی می‌شود.

لرستان خبر، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازسازی عملیات والفجر 2 در شهرستان بروجرد، اظهار داشت: سال گذشته عملیات محمد رسول الله (ص) در این شهرستان بازسازی شد که با استقبال گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان همراه بود.

 

وی ادامه داد: بر این اساس امسال نیز بازسازی عملیات والفجر دو به بروجرد واگذار شده است.

 

این مسئول اظهار کرد: بر این اساس گوشههایی از صحنه‌های این عملیات که سال 1364 اجرا شده است، بازآفرینی شده و به معرض دید علاقمندان گذاشته می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه هم اکنون اقدامات لازم برای بازسازی این رزمایش در حال انجام است، خاطر نشان کرد: مکانی در محور کمربندی بروجرد برای این منظور در نظر گرفته و در حال آماده‌سازی است.

 

 پاپی‌نژاد با اشاره به اینکه بخش اعظم کار به ناحیه مقاومت بسیج بروجرد و گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه محول شده است، عنوان کرد: انتظار می‌رود، دیگر دستگاههای مسئول نیز همچون سال گذشته به نحو مطلوب همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: وظایفی به ادارات مختلف نظیر شهرداری، شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، برخی کارخانجات و ... محول شده است.

 

پاپی‌نژاد با بیان اینکه برای بازسازی این عملیات به 40 روز کاری میدانی نیاز دارد، افزود: هم اکنون اکیپ‌های بسیج هنرمندان در حال اجرای تمرینات هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد اضافه کرد: صحنه ترور شهید تنه کار از افسران انقلابی و یکی از شهدای بروجردی نیز در این عملیات بازآفرینی می‌شود.

 

 پاپی‌نژاد تاکید کرد: 300 نیرو کار بازسازی این عملیات را بر عهده دارند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات