فرمانده بسیج دانشجویی لرستان خبرداد

لرستان خبر: فرمانده بسیج دانشجویی لرستان گفت: اردوهای طرح ولایت استانی لرستان به میزبانی الیگودرز و با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان پسر و ۸۰ نفر از دانشجویان دختر آغاز شد.

لرستان خبر، محمد برامکی شامگاه شنبه  در آیین افتتاحیه طرح ولایت دانشجویان دانشگاه های لرستان گفت: دانشجویان دانشگاه‌های لرستان در طرح ولایت کشوری که در مشهد مقدس و آبعلی تهران در حال برگزاری است درخشش خوبی داشته اند و این استان در زمینه اندیشه های اسلامی طرح ولایت به عنوان یکی از استان های برتر شناخته شده است.

 

وی افزود: از بین دانشجویان لرستانی تعداد 22 دانشجوی دختر و تعداد 22 دانشجوی پسر پس از شرکت در آزمون های مقدماتی توانستند به مراحل بعدی طرح ولایت راه پیدا کردند.

 

برامکی تصریح کرد: این تعداد افراد از بین 600 دانشجوی متقاضی انتخاب شده‌اند که برای شرکت در اردوی 36 روزه طرح ولایت کشوری به این دوره ها اعزام می‌شوند که به دلیل کیفیت آموزشی طرح ولایت در استان، دانشجویان راه یافته به طرح ولایت کشوری درخشش خوبی داشته‌اند.

 

فرمانده بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه دوره طرح ولایت استانی پسران دانشگاه‌های لرستان با حضور 80 نفر از دانشجویان  به میزبانی بسیج دانشجویی شهرستان الیگودرز در حال برگزاری است گفت: در طرح ولایت استانی دختران نیز 80 نفر از دانشجویان استان حضور دارند.

 

برامکی تصریح کرد: دوره طرح ولایت طرحی است که در راستای مقابله با هجمه‌هایی که در دانشگاه‌ها علیه ارکان نظام انجام می‌شود شکل گرفته است و خوشبختانه تا به حال از طریق این طرح نیروهای مومن و ولایت مدار زیادی نیز تربیت شده‌اند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات