امروز /

لرستان خبر: امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار لرستان از یادبود 18 سردار شهید شهرستان دورود رونمایی شد.

لرستان خبر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دورود در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تابلوهای تصاویر سرداران سرافراز شهرستان دورود نصب و امروز با حضور استاندار محترم لرستان شاهد رونمایی از این یادبودها هستیم.

 

علیرضا حقانی با بیان اینکه سه تابلوی بزرگ منقش به تصاویر سرداران شهید در ورودیهای شهر دورود نصب شده است ادامه داد: هر کدام از این تابلوها با اعتباری بالغ بر دو میلیون تومان احداث و به بهرهبرداری میرسد.

 

وی افزود: از دیگر اقدامات کمیته امداد میتوان به شناسایی نخبگان فرزند شهید شهرستان دورود اشاره کرد که خوشبختانه شاهد تعداد بالایی از این عزیزان در شهرستان هستیم و مشغول خدمترسانی به مردم هستند.

 

استاندار لرستان در ابتدای سفر خود به شهرستان دورود با حضور در آیین رونمایی از یادبود سرداران شهید شهرستان دورود به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

 

در این مراسم، حجتالاسلام حسین رجاییپور امام جمعه شهرستان دورود، مجتبی ملکی مدیرکل مسکن، راه و شهرسازی، ماشاءالله نعمتی فرماندار دورود و جمعی از مدیران دستگاههای دولتی این شهرستان استاندار لرستان را همراهی کردند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات