مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل آموزش و پرورش عنوان کرد: متاسفانه آموزش و پرورش لرستان در بین تمام آموزش و پرورش های ایران رتبه 31 را دارد و این زیبنده این استان نیست.

لرستان خبر، گودرز کریمی فر ظهر امروز در  دیدار با فرهنگیان شهرستان خرم آباد که در محل بیت امام جمعه در خرم آباد اظهار کرد:  اکنون 300 هزار دانش آموز به همراه 30 هزار پرسنل در 4200 آموزشگاه در 25 منطقه و شهرستان استان لرستان با برنامه ریزی مدون در قالب کمیته تبلیغ، کمیته اطلاع رسانی و کمیته ارزیابی برای پروژه مهر 93 آماده می شوند.

 

وی افزود: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است که باید با خلق ایده و نوآوری، آموزش و پرورش علم محور را توسعه بدهیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: معتقدیم در آموزش و پرورش معلمی موفق است که بتواند دانش آموز پرسشگر را تربیت کند زیرا حضرت محمد (ص)  می فرماید پرسیدن نیمی از دانش است.

 

کریمی فر اظهار کرد: دانش آموز باید از حافظه محور بودن  و حفظیات سطحی، یادگیری عمیق و بالنده داشته باشد و در ارگان آموزش و پرورش باید از فرصت ها استفاده کرد و از فرصت سوزی جلوگیری کرد.


وی افزود: به دنبال آموزش و پرورش سبک و بالنده و چابک هستیم و باید با وضع اعتباری موجود چنین کاری را انجام داد و معتقدیم نباید زمان را در انتظار شرایط عالی هدر داد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: متاسفانه آموزش و پرورش لرستان در بین تمام آموزش و پرورش های ایران رتبه 31 را دارد و این زیبنده این استان نیست.

 

کریمی فر تصریح کرد: دانش آموزان لرستانی در سال تحصیلی گذشته با کسب 28 مدال طلا برای اولین بار در تاریخ استان حماسه ساز شدند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات