معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد

لرستان خبر: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برای صدور پیام انقلاب که در حال درنوردیدن مرزها در اقصی نقاط دنیا است نیازمند پرورش نیروهایی هستیم که بتوانند در صدور این پیام نقش موثر ایفاء کنند و با این حال طرح یاوران ولایت از جمله طرح هایی است که تا 14 شهریور ماه با حضور بسیجیان اجرا می شود.

لرستان خبر ،سرهنگ ˈعلی پازدار ˈروز چهارشنبه درمراسم آغاز به کار این طرح در جمع 200 دانش آموزبسیجی استان لرستان در اردوگاه آیت الله کمالوند خرم آباد ،افزود :دانش آموزان بسیجی را باید به اهتمام در درس خواندن، ولایتمداری، خوش خلقی و صداقت، احترام به پدر و مادر ،بصیرت افزایی، دشمن شناسی و کار و تلاش توصیه کرد.
 

وی اظهار داشت: ولایت پذیری و ولایتمداری مشخصه یک بسیجی و پاسدار انقلاب اسلامی است.
 

وی با بیان اینکه دشمن امروز در حال عبور از ارزشها و فضیلت های اسلامی است تصریح کرد: در راستای مقابله با هجمه های دشمنان همواره باید خداوند را ناظر بر اعمال، رفتار و گفتار خود بدانیم.
 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود : ماموریت مشترک سپاه و آموزش و پرورش پاسداری از انقلاب است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
 

همچنین معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به شهادت 36 هزار دانش آموز در کشور و 901 دانش آموز در لرستان در جریان هشت سال دفاع مقدس گفت: برای صدور پیام انقلاب که در حال درنوردیدن مرزها در اقصی نقاط دنیا است نیازمند پرورش نیروهایی هستیم که بتوانند در صدور این پیام نقش موثر ایفاء کنند و با این حال طرح یاوران ولایت از جمله طرح هایی است که در این راستا اجرا می شود.
 

یوسفوند افزود: مهارت های مدیریتی، بصیرت سیاسی، جنگ نرم، آموزش آماگی دفاعی، سازندگی، ولایت و رهبری و شجره طیبه صالحین از جمله مباحثی هستند که در طرح یاوران ولایت مطرح می شوند.
 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان لرستان نیز دراین مراسم گفت: طرح یاوران ولایت تا 14 شهریور ماه باحضور 200 نفر از دانش آموزان پسر بسیجی استان لرستان برگزار می شود.
 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه این طرح با هدف واگذاری مسئولیت های مربوط به حوزه بسیج دانش آموزی در مدارس به دانش آموزان بسیجی در سال تحصیلی جدید اجرا می شود افزود: بدلیل تقویت ح اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری در دانش آموزان ضرورت ایجاب می کند که مسئولیت های های بسیج دانش آموزی در مدارس به دست دانش آموزان بسیجی سپرده شود.
 

وی اظهار داشت : همزمان با اجرای این طرح برنامه هایی از قبیل برگزاری مسابقات قرآن و اذان، مسابقات ورزشی و بازدید از مکان های تفریحی و تاریخی خرم آباد صورت می گیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات