ثبت نام مبلغان در سامانه سحام /

لرستان خبر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به ثبت نام مبلغان در سامانه سحام گفت: با این طرح مبلغان صاحب شناسنامه تبلیغی می شوند.

لرستان خبر، حجت الاسلام محمد غلامی، با اعلام این خبر، افزود: مبلغان در این سامانه با ثبت نام صاحب شناسنامه تبلیغی شده و این شناسنامه دردسترس سازمان تبلیغات اسلامی قرار می گیرد.
 

وی با بیان این موضوع که ثبت نام مبلغان دراین سامانه در بهره گیری تبلیغی آنها در مناسبت های مذهبی بسیار موثر است، اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان شهریور امسال در استان لرستان آمار ثبت نام مبلغان به 20 هزار نفر برسد.
 

وی، همچنین از تشکیل ستاد ساماندهی شئون مذهبی به مناسبت ایام صادقیه خبر داد و افزود: این ستاد در ایام صادقیه و همچنین دهه کرامت با حضور اعضای این ستاد در حال برگزاری است.
 

وی تصریح کرد: در استان لرستان بیش از هزار و 45 مبلغ روحانی مقیم استان هستند که به مردم این استان آموزه های دینی را ارئه می دهند.
 

وی افزود: خواستار توجه ویژه مرکز حوزه های علمیه نسبت به جذب اساتید برتر در این استان شد تا مبلغان با بار تبلیغی مضاعفی به امر تبلیغ بپردازند.
 

حجت الاسلام غلامی گفت: اکنون با راه اندازی سطوح عالی حوزوی در مدارس علمیه استان لرستان پتانسیل خوبی در تربیت طلاب بهوجود آمده است که باید از این ظرفیت در نشر معارف اللهی بهترین بهره را ببریم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات