امروز /

لرستان خبر: معاون نیروی انسانی بسیج ناحیه مقاومت پلدختر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس ویژه برنامه‎های هفته دفاع مقدس در پلدختر را اعلام کرد.

لرستان خبر، علیمحمد گنجی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس ویژه برنامههای هفته دفاع مقدس در پلدختر را اعلام کرد و اظهار داشت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس 31 شهریور ماه سال‏جاری که با عنوان رزمندگان، نیروهای مسلح صلابت و اقتدار نامگذاری شده است، گردهمایی رزمندگان پیشکسوت در سالن 9 دی و ایستگاه‏‌های صلواتی برپا میشود.

 

وی عنوان روز دوم را سربازان، جوانان، علم و فناوری دانست و افزود: در این روز به پاسداشت سربازان و نقش جوانان در تولید علم و فناوری و مقابله با تهدیدات دشمن زنگ مقاومت در مدارس به صدا در می‌‏آید.

 

گنجی روز سوم هفته دفاع مقدس را دفاع همهجانبه، بصیرت و مدیریت جهادی  اعلام کرد و گفت: برگزاری کوهپیمایی، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و افتتاح چند پروژه بسیج از جمله برنامه‌‏های این روز است.

 

معاون نیروی انسانی بسیج ناحیه مقاومت پلدختر روز چهارم را با عنوان شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه‌های مقاومت و ایثار دانست و عنوان داشت: در این روز غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری دعای پرفیض کمیل و تجلیل از خانواده‌های معظم ایثارگران و نقش زنان به عنوان اسوه‌های مقاومت انجام میگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه شعار روز پنجم ولایت فرهنگ اسلامی، خانواده، معنویت و سلامت است، اضافه کرد: سخنرانی قبل از خطبه‏‌های نماز جمعه و اعزام راوی به مساجد شهر از برنامه‌‏های این روز در شهرستان پلدختر است.

 

گنجی نکوداشت و تجلیل از فرماندهان، جهادگران و پیشکسوتان را از برنامه‏‌های روز ششم اعلام کرد و متذکر شد: روز هفتم نیز با عنوان عزت پایداری، وحدت ملی و استکبارستیزی مزین شده است که یادواره شهدا را در شهرستان پلدختر در این روز برگزار میکنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات