دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر استان لرستان خبر داد

لرستان خبر: دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر استان لرستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس کامیون سفیر آفتاب دارای ال.اسی.دی، باند و .... جانبی است که به شهرهای محروم می‏‌رود که به همراه آن گروه سرودی برای مردم برنامه‌‏ها اجرا می‏کند.

لرستان خبر، میثم کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: کامیون سفیر آفتاب دارای ال.اسی.دی، باند و .... جانبی است که به شهرهای محروم مانند سپید دشت، رومشکان، ویسیان، معمولان، ازنا سگوند، دوره چگنی، زاغه و... می‏‌رود که به همراه آن گروه سرودی برای مردم برنامه‌‏ها اجرا می‏کند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه‏‌ها به منظور هفته دفاع مقدس اجرا می‏‌شوند، افزود: پخش کلیپ و سرود به مناسبت این هفته در مناطق محروم لرستان توسط قرارگاه فرهنگی صاحبالامر(عج) اجرا می‏‌شود.

 

این مسئول یادآور شد: نمایش بزرگ ستاره صبح از 25 مهر ماه تا پنج آبان به مدت 10 شب در پادگان حمزه سیدالشهدا خرمآباد برگزار میشود.

 

کشکولی بیان داشت: در این مراسمها بانی قرارگاه فرهنگی صاحبالامر(عج) است، این در حالی است که دستگاه‏‌های مانند راه و شهرسازی، اداره نوسازی مدارس، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ارتش، قرارگاه خاتم‌الانبیا، شهرداری، حفظ ارزشها و... ما را در این مراسمها و برنامهها یاری می‏‌کنند.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر لرستان گفت: بحث فرهنگ ایثار و شهادت یک نیاز ضروری و جدی است که باید روی آن کارهای دائمی صورت گیرد، تا آن را جاودانه کنیم.

 

وی بیان داشت: باید در هفته دفاع مقدس شورای سیاستگذاری هفته دفاع مقدس در لرستان ایجاد شود، تا بتوانیم یک سری برنامه‏‌های پنج و 10 ساله را در این شورا تدوین کنیم.

 

کشکولی خاطرنشان کرد: در یک بمباران در محله اسدآبادی خرمآباد بیش از 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده که امروز در این مکان هیچ گونه یادمان شهدای دیده نمی‌‏شود، این در حالی است که در عملیات حاج عمران استان لرستان 300 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر لرستان تصریح کرد: در این شورا باید برنامههای نظیر چاپ کتابهای خاطرات، وصیتهای شهدا، تهیه فیلمهای دوران جنگ و.. تدوین شود، تا نسل خوبی به خوبی از آنها استفاده کنند.

 

این مسئول یادآور شد: یکی از برنامههای ما در هفته دفاع مقدس نمایشگاههای عکس، ایستگاه‌‏های صلواتی، سخنرانی و... را در دستور کار داریم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات