گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان

مهندس دارایی فرمانده پایگاه فتح المبین و رئیس امور اداری و پشتیبانی منابع طبیعی لرستان: از اداره کل منابع طبیعی استان لرستان 190 نفر به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند که از این تعداد 7 شهید گلگون کفن و 33 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکشنبه 6 /7/93 در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ کریم زینی وند مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و مهندس بهاروندی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و کارکنان این اداره کل حضور داشتند.

           3

در ابتدای این جلسه مهندس دارایی فرمانده پایگاه فتح المبین و رئیس امور اداری و پشتیبانی منابع طبیعی لرستان به بیان ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در طول دوران هشت سال دفاع مقدس  توسط این اداره و شهرستان های تابعه آن پرداخت.

 

دارایی گفت: از اداره کل منابع طبیعی استان لرستان 190 نفر به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند که از این تعداد 7 شهید گلگون کفن  و 33 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: این رزمندگان به صورت میانگین بین دو ماه تا سه سال و نیم در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشتند.

 فرمانده پایگاه فتح المبین اظهار کرد: این پایگاه در حال حاضر با 80 نفر نیرو در قالب چهار حلقه صالحین  در حال فعالیت می باشد.

           4

دارایی در پایان با اشاره به مقام شامخ شهدا و لزوم گرامیداشت این بزرگان تاکید کرد: یادمان نرود آن زمان که دشمن به جانمان حمله کرد شهدا ما را شرمنده کردند نکند این روزها که دشمن به نان‌مان حمله کرده ما شرمنده شهدا شویم.

         1

در ادامه این مراسم سرهنگ کریم زینی وند مسئول سازمان بسیج کارمندان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارائه مطالبی در خصوص هشت سال دوران دفاع مقدس پرداخت و از کارکنان منابع طبیعی به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) یاد کرد و از اقدامات انجام گرفته در منابع طبیعی توسط مهندس بهاروند تشکر نمود.

          2

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات