دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی لرستان :

وی با بیان این نکته که این کار فرهنگی شاخص ترین کاری است که امسال که با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است در لرستان انجام می شود از مسئولین دستگاه های استانی خواست که حمایت و همکاری لازم را برای انجام احسن این کار انجام دهند.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان در گفت و گو با لرستان خبر با اشاره به شاخص بودن نمایش ستاره صبح گفت: ستاره صبح نمایشی است که به صورت وسیع با بیش از 100 بازیگر  انجام می شود و این نمایش تلفیقی از تئاتر، رزمایش، فیلم، بازی با صوت و نور و ... است.

میثم کشکولی گفت: این برنامه اواخر مهر ماه سال جاری 10 شب بعد از نماز مغرب و عشا به مدت 2 ساعت در پادگان حمزه سیدالشهدا(ع) و هر شب برای 3000 نفر نمایش داده می شود و امکان این که حتی تا 40000 نفر هم این نمایش را مشاهده نمایند وجود دارد.

     43

کشکولی افزود: این نمایش دارای یک خط سیر محتوایی از هبوط حضرت آدم تا دفاع مقدس و پس از آن بحث ظهور است. که نشان دهنده جنگ حق و باطل از ابتدای خلقت تا ظهور امام زمان (عج) می باشد.

 

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان گفت: از 5 شهریورماه سال جاری فاز اول این نمایش که شامل آماده سازی سوله محل برگزاری این نمایش است آغاز شد و با همکاری اداراتی همچون اداره راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، شهرداری خرم آباد، اداره برق، آب و فاضلاب و جهاد نصر این فاز ابتدای مهرماه به پایان رسد.

                      41   

کشکولی ادامه داد: فاز دوم این پروژه شامل هماهنگی مخاطبان، تبلیغات و آماده سازی محتواست که با پایان فاز اول کلید خورده است.

مخاطبان این برنامه از دو طریق می توانند برای تماشای این نمایش ثبت نام نمایند بدین صورت که برای انجام ثبت نام سامانه اینترنتی  و پیامکی تعریف شده که قبل از شروع نمایش از طریق تبلیغات به اطلاع هم استانی ها خواهد رسید. همچنین برای کسانی که امکان ثبت نام با این روشها وجود ندارد در مکان های عمومی شهرستان های استان لرستان مکان هایی برای ارائه بلیط مهیا شده است.

 

 

وی افزود: برای استفاده بهتر این برنامه برای دانشجویان دانشگاه های استان، مدارس و دبیرستان های استان، ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان، مساجد و هیئات و فعالان فرهنگی نمایش داده می شود.

کشکولی گفت: در حاشیه نمایش ستاره صبح نمایشگاه کتاب، نمایشگاه های موضوعی همچون جمعیت، استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، کودکان و ... برگزار خواهد شد.

   42

وی با اشاره به هزینه بالای اجرای این نمایش گفت: سالهای قبل هم در مقاطعی قرار بود این نمایش در لرستان برگزار شود که به دلیل هزینه بسیار بالای این نمایش این امکان میسر نبود که امسال خوشبختانه با حمایت سازمان فرهنگی رسانه ای اوج این نمایش اجرا می شود.

 

وی با بیان این نکته که این کار فرهنگی شاخص ترین کاری است که امسال که با عنوان سال  اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است در لرستان انجام می شود از مسئولین دستگاه های استانی خواست که حمایت و همکاری لازم را برای انجام احسن این کار انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به سنگینی کار و زحماتی که برای این نمایش انجام شده از هم استانی ها خواست که در زمان اجرا برای تماشای این نمایش حضور یابند.

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات