یک هفته قبل از ماه محرم /

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر گفت: 313 فعال فرهنگی و مذهبی این شهرستان در همایشی تجلیل می شوند. این همایش یک هفته قبل از آغاز ایام محرم در شهرستان برگزار می شود.

 لرستان خبر ، حجت‎الاسلام 'علی‎محمد لروند'روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر با بیان این که فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفته است اظهار داشت: با توجه به نا‏م‎گذاری امسال به نام فرهنگ و اقتصاد توسط مقام معظم رهبری شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر قصد دارد با برگزاری همایش بزرگ از فعالان فرهنگی و مذهبی این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

 

وی این همایش را یک کار بزرگ فرهنگی ذکر کردو افزود: این همایش یک هفته قبل از آغاز ایام محرم در شهرستان برگزار می شود.
 

رییس شورای فرهنگ عمومی پلدختر همچنین گفت:در این همایش بزرگ از روحانیان ، فرمانده هان پایگاه های مقاومت ، معلمان پرورشی، مسوولان هیات های مذهبی ، مسوولان کانون های فرهنگی مساجد ، مسوولان شهرستان ، خبرنگاران ، مداحان برگزار کنندگان دعای ندبه و کمیل ، فعالان ستاد نماز جمعه ، دانشجویان فعال اردوهای جهادی ، ورزشکاران و مروجان احیای امر زکات شهرستان تجلیل می شود.
 

حجت الاسلام 'لروند' از مسوولان ادارات به ویژه از متولیان دستگاه های فرهنگی خواست نهاد امامت جمعه و شورای فرهنگ عمومی را درهر چه بهتر و با شکوه تر برگزار کردن این همایش یاری دهند.
 

رییس شورای فرهنگ عمومی پلدختر از نداشتن مسوول در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز انتقاد کرد و گفت: ساختمان این اداره بیش از 10 میلیارد ریال هزینه در بر داشته ولی متاسفانه مدتی است که از نبود متولی رنج می برد.
 

امام جمعه پلدختر نبود متولی در اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان را از مشکلات منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد:با توجه به نقش مهمی که این اداره در رشد فرهنگ دینی شهرستان دارد، مشکل بلا تصدی بودن اداره تبلیغات اسلامی حل شود .

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات