رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد:

لرستان خبر: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: حرکت در مسیر عمل به فرامین رهبری و اطاعت از ایشان از دیگر فرهنگ‎های غنی دوران دفاع مقدس است که امروزه نیز تداوم یافته و جوانان این آب و خاک در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری گام برمی‎دارند.

لرستان خبر، فرزانه کردی عصر امروز در جلسه تقدیر از عوامل بازسازی عملیات والفجر 2 اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس صحنههایی ناب از ایثار، شهامت و شهادت را خلق کرد و با دستانی خالی اما ارادههایی فولادین در برابر دشمن متجاوز و تا بن دندان مسلح مردانه ایستادگی کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: فرهنگهای ناب و اصیل ایثار، دفاع از وطن و ایستادگی در برابر دشمن متجاوز باید در میان نسل جوان امروزی که آن دوران طلایی را درک نکردهاند، نهادینه شده و پایدار بماند.

 

کردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پتانسیل عظیم شهرستان بروجرد در حوزه فرهنگی تصریح کرد: اجرای بازسازی عملیاتهای دفاع مقدس در دو سال پیاپی در این شهرستان گواهی بر این ادعا است.

 

وی ادامه داد: اجرای اینگونه برنامهها علاوه بر بازآفرینی صحنههایی از واقعیات جنگ و دفاع جانانه و بی چون و چرای رزمندگان اسلام از تمامیت ارضی کشور در انتقال ارزشها و فرهنگ والای آن دوران به نسل امروزی نقش اثر بخش و عظیمی دارد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: جوانان و نوجوانان از فطرت پاک و زلالی برخوردار بوده و تشنه دریافت حقایق هستند، به گونهای که تاثیر فرهنگی و روانی بازسازی عملیاتها تا چندین ماه در روحیه آنها ملموس و قابل مشاهده است.

 

 کردی در ادامه از خدمات گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد در باز آفرینی بیبدیل و زیبای این عملیاتها در شهرستان بروجرد قدردانی کرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات