دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان خبر داد

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان گفت: سومین نشست افسران فرهنگی استان لرستان با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی میان فعالان فرهنگی استان جمعه 18 مهر در خرم آباد برگزار می شود.

 

سومین نشست افسران فرهنگی استان لرستان جمعه 18 مهر در خرم آباد برگزار می شود.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان لرستان گفت: این نشست هر ساله در استان لرستان برگزار می شود، در سال های قبل این نشست در پایان سال برگزار می شد اما امسال تصمیم گرفته شد قبل از محرم و در آستانه عید غدیر خم برگزار شود.

میثم کشکولی در این زمینه افزود: هدف از برگزاری این نشست ایجاد همدلی، وفاق و هم افزایی بین عناصر جبهه فرهنگی در استان است.

 

وی تصریح کرد: در این نشست به مرور آخرین وضعیت جبهه خودی و عملیات دشمن در عرصه فرهنگ پرداخته می شود همچنین سعی خواهد شد با بهره گیری از سخنرانان و اساتید مسلط به عرصه فرهنگ، تشریح عملکرد کنونی و برنامه ریزی جهت آینده صورت گیرد.

کشکولی با اشاره به برگزاری این نشست قبل از ماه محرم گفت: با برگزاری جلساتی در این نشست و ایجاد هماهنگی در میان نخبگان فرهنگی استان در زمینه های مختلف برای انجام مراسم هایی معنوی در این ماه آماده شویم.

 

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان لرستان عنوان کرد: از جمله سخنرانان و اساتید شرکت کننده در این نشست می توان از حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان، حسین یکتا مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء و سید حمید رضا برقعی نام برد.

 

وی تصریح کرد: در این نشست جمعی از فعالان عرصه هیئت از سراسر استان، جمعی از مداحان اهل بیت(ع)، پیر غلامان و برخی از موسسات فرهنگی، تشکل ها و هنرمندان حضور خواهند داشت همچنین مهمانانی از کشورهای مختلف اسلامی در مورد وضعیت جهان اسلام به بحث خواهند پرداخت.

 

کشکولی افزود: در حاشیه این نشست که روز جمعه 18 مهرماه از ساعت 9 صبح در سینما استقلال خرم آباد برگزار می شود از خدمات پیر غلام اهل بیت حاج غفور یادگاری تقدیر خواهد شد همچنین فیلم شیار 143 برای شرکت کنندگان در این نشست اکران خواهد شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • یاسین

    میشه مارو هم دعوت کنید. باتشکر پیش پیش

  • بهروز احمدی

    با سلا م خسته نباشید به برادر ارجمندم حاج میثم کشکولی وسایر افسران جبهه فرهنگی درلرستان آرزو می کنم همیشه موق وموید باشید از زحمات شمادر این عرصه جساس وکمکهای فرهنگی به برگزاری بزرگداشت شهید فتح الله احمدی کوشکی و54شهید طرهان کوهدشت که در مسجد حضرت امام حسین ع دهستان جغپیت کوشکی وبا حضور مسعولین محترم استان وشهرستان برگزار شد تشکر وقدردانی میکنم.

نظرات