فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندار پلدختر گفت: وظیفه روحانیت در این زمینه دینداری سنگین است و باید هوشیار بود و این قشر که پیشتاز انقلاب بودند اکنون زیر ذره بین هستند و حرکاتشان زیر نظر مردم قرار دارند.

لرستان خبر ، همایش تجلیل از طلاب سادات روز پنج شنبه با حضورامام جمعه ، فرماندار، مدیر حوزه علمیه پسران و جمعی از مسوولان محلی و طلاب در محل حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر برگزار شد.

 

 امام جمعه پلدختر در این همایش با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت ، غدیر را بستر سیاسی در تاریخ زندگی انسانها دانست و گفت: موضوع غدیر مسئله جهانی و اساس دین ولایت و اصل ولایت فقیه بالاترین رکن اسلام و دهه ولایت فرصت خوبی برای درک جایگاه ولایت فقیه است.
 

حجت الاسلام 'علی محمد لروند' افزود: دهه امامت و ولایت فرصتی برای تبیین و تعمیق اندیشه غدیر است و امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر رهنمودهای ولی فقیه دارای والاترین جایگاه در جهان است که باید از این دهه به بهترین شکل استفاده شود.


وی با بیان این که شبکه های ماهواره ای بزرگترین تهدید دشمن برای خانواده است گفت: شبکه های ماهواره ای ارزش های دینی را مورد هجمه قرار می دهند و باعث کمرنگ شدن غیرت دینی خانوادهها میشوند.
 

امام جمعه پلدختر با بیان این که ماهواره را از خانه هایمان بیرون کنیم اظهار داشت: درجمع مردم روستای زیودار پلدختر در زمینه مفاسد دجالواره صحبت کردم که به دنبال آن بیشتر مردم روستا اقدام به جمع آوری این خیمه شیطان کردند .
 

فرماندار پلدختر با بیان این که واقعه غدیر یکی از وقایع بسیار مهم و اساسی و فراموش نشدنی تاریخ اسلام است گفت : ولایت فقیه ادامه امامت و اساس جامعه و غدیر خم روز ولایت و امامت است.



'قدرت اله ترابی نژاد' افزود: در پرتو غدیر جامعه به رشد و بالندگی خواهد رسید و ولایت فقیه توانسته با اقتدار و تدبیر ارزشمند خود در نشر و توسعه فرهنگ شیعه در سطح جهان نقش آفرین باشد.
 

وی گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد عرصه شده و فرهنگ غنی اسلامی را نشانه گرفته اند که باید به اصل مهم ولایت پرداخته و فرهنگ غدیر که رمز برتری اسلام در برابر تمام توطئه های دشمنان است را ترویج کنیم.
 

وی ترویج فرهنگ غدیر را از نیازهای جامعه امروزی برای گسترش فرهنگ اسلامی دانست و افزود: واقعه غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست و باید پیام غدیر به همگان ارایه شود زیرا پایه و اساس اسلام از آن نشات می گیرد .
 

فرماندار پلدختر گفت: دهه ولایت بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر است و فلسفه وجودی عید غدیر باید به صورت کامل در جامعه برای نسل نوجوان و جوان به درستی تبیین وتشریح شود.



'ترابی نژاد' افزود: عمل به وظایف سخت و دشوار است و شیطان به سراغ کسانی می رود که دین دارند .

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) پلدختر با بیان این که امروز طلاب و روحانیت وظیفه خطیری به عهده دارند گفت: این قشر باید همیشه در تمام صحنه ها حضور فعال داشته باشد .
 

حجت الاسلام علی رحمتی افزود: مهمترین پیام غدیر ولایت و غدیر سند همیشه زنده تاریخ که بررسی ابعاد مختلف آن در رشد و تعالی جامعه موثر است.
 

وی گفت: همه باید پیرو حضرت علی (ع) باشیم و ارزش غدیر به خاطر وجود این امام همام است که در راه غدیر هرچقدر تلاش شود باز هم کم است.
 

در ادامه این همایش از پنج نفر از سادات طلبه حوزه علمیه امام رضا (ع) شهرستان پلدختر با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات