امام جمعه خرم‌آباد:

لرستان خبر: امام جمعه خرم آباد گفت:‌ امامت و ولایت برای همیشه تاریخ است و امامت و ولایت سبب تکریم دین، اکرام نعمت، استمرار نبوت و رسالت است، چراکه در این روز شایسته‌ترین فرد به امامت و ولایت رسیده است، از این رو مسئله امامت و ولایت یک مسئله حیاتی برای مسلمانان است.

لرستان خبر، حجت‌‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی به پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این پیام مسئله اسلام ناب و اسلام آمریکایی را بیان فرمودند که وظیفه ما این است امروز مسئله اسلام ناب را به خوبی به دنیا معرفی کنیم.

 

وی افزود: دشمنان ما این پیام مقام معظم رهبری را خوب گرفتند و رسانه‌های غربی به ویژه شبکه الجزیره اعلام کرده‌اند که مقصود از سخنان رهبر ایران از اسلام ناب، اسلام شیعه است، یعنی آنها می‌خواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند. این در حالی است که اسلام آمریکایی شاخصه‌هایی دارد که از جمله شاخصه‌های آن اسلام اسلام استکباری، اسلام ذلت و خواری و ... است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در اسلام ناب هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی نیست، خاطرنشان کرد: اسلام ناب به دنبال سربلندی مسلمانان است و می‌خواهد مسلمانان سرنوشت خود را خودشان رقم بزنند، اما اسلام آمریکایی به دنبال تفرقه و اختلاف است.

 

میرعمادی اضافه کرد: اسلام آمریکایی چشمش به غرب و آمریکاست، اما اسلام ناب اسلام هدایت صحیح و سعادت ابدی است؛ از این رو باید اسلام ناب را به خوبی به جهان معرفی کنیم.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه ضمن تبریک عید غدیر، عنوان داشت: عید غدیر بزرگترین عید ما مسلمانان است که باید اعمال این عید را به جای بیاوریم.

 

وی با اشاره به اینکه عید غدیر خم یک مسئله جاودانه و ابدی است، بیان کرد: موضوع غدیر جاودانه امامت و ولایت نیز برای همیشه باقی است و زمین هرگز از حجت خدا خالی نمی‌شود.

 

مسئله امامت و ولایت یک مسئله حیاتی برای مسلمانان است

میرعمادی عنوان کرد: اهمیت عید غدیر برای است که وقتی امام علی(ع) به عنوان امام انتخاب شد دین از انحراف حفظ و وحدت بین مسلمانان ایجاد شد و اگر امروز دین اسلام باقی مانده است به دلیل امامت و ولایت بوده است که ما وظیفه داریم عید غدیر را زنده نگه داریم و از زندگی علی (ع) الگو بگیریم.

 

امام جمعه خرم‌آباد متذکر شد: ما باید مانند امام علی (ع) زندگی کنیم و رفتارمان علوی باشد. چراکه امروز دنیا تشنه همین مسئله است.

 

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز ولادت امام هادی (ع) گفت:‌ امام هادی (ع) دارای آثار فراوانی است که مهم‌ترین آثاری که از این امام در اختیار ما و همه مسلمانان است، زیارت جامعه کبیره است که یک دوره امام‌شناسی است.

 

میرعمادی عنوان داشت:‌ امروز برای خشنودی امام هادی (ع) و برای اظهار تنفر از کسانی که به ساحت این امام بزرگوار در فضاهای مجازی اهانت کرده‌‌اند همه با هم زیارت کبیره این امام را بخوانیم، چراکه این امام امروز مورد خشم دشمنان قرار گرفته و آنها می‌دانند که امام هادی (ع) چه شخصیت بزرگی است که به ایشان اهانت می‌کنند.

 

وی در ادامه به هفته سالروز تأسیس وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: 30 سال است که از تأسیس وزارت اطلاعات می‌گذرد و هر روز شاهد خدمات ارزشمندی از سوی این سربازان گمنام امام زمان (عج) به نظام جمهوری اسلامی درجهت تأمین امنیت هستیم.

 

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان داشت:‌ وزارت اطلاعات موفقیت‌های چشمگیری در هفته‌های گوناگون به ویژه برای مقابله با جنایت‌های سازمان‌های جاسوسی، کشف شبکه‌های جاسوسی، باندهای بزرگ مفاسد اقتصادی، شرکت‌های هرمی، دستگیری عناصر ضدانقلاب و فتنه‌‌گر به ویژه دستگیری ریگی، برخورد با شبکه‌های ماهواره‌آی اخلال‌گر و ... داشته است که باید از این سربازان گمنام تقدیر و تشکر کنیم.

 

میرعمادی در پایان به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: ‌خدمات ارزشمند نیروی انتظامی استان لرستان در بحث تأمین امنیت جای تقدیر و تشکر دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات