نشست جناح فرهنگی مومن در لرستان/2

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: شبکه افق کار خود را با 2 ساعت پخش شروع کرده که به 7 ساعت و پخش در سایر استان ها هم می رسد.

 

به گزارش لرستان خبر، حسین یکتا عصر امروز در سومین همایش افسران فرهنگی استان لرستان که در سینما استقلال خرم آباد برگزار شد اظهار کرد: ما با جبهه مردمی، حرفه ای ، تخصصی انقلاب به سمت شکل گیری قرارگاهها به ریاست و فرماندهی مقام معظم رهبری و کمک عزیزانی که پشت قرار گاه هستند می پردازیم.

 

وی افزود:  تا حرفه ای شدن و تخصصی شدن برای  شکل گیری قرار گاه ها هنوز کار داریم چرا که سال گذشته در جلسه ای در همین استان به دنبال شکل گیری برای کار جبهه ای بودیم.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء عنوان کرد: نزدیک به 4 سال قبل با سرلشکر جعفری ضرورت دیدیم که با توجه به آرایشی که دشمن گرفته و تدبیری که مقام معظم رهبری دارند، مجموعه های مردمی و خودجوشی که بر حسب امر ولایت و تکلیف به میدان آورده اند دور هم جمع شویم و با هم هماهنگ و هم افزا شویم تا کاری حرفه ای و تکلیفی انجام شود.

 

محاسبات و معادلات ما محاسبات و معادلاتی است که مقام معظم رهبری روشن کرده است

 

وی با بیان اینکه ما به دنبال آرمان هستیم نه آرم افزود: وقتی بنرهای سطح شهر را دیدم آرم همه بود و زمانی که آرم همه باشد یعنی خدا هم هست ولی ما به دنبال آرم نبودیم بلکه به دنبال آرمان بودیم و به طور قطع خدا هم نظر می کند و ما می خواهیم بچه های آرمانی را پای کار بیاوریم.

 

یکتا با اشاره به اینکه محاسبات و معادلات ما محاسبات و معادلاتی است که مقام معظم رهبری روشن کرده است تصریح کرد: موضع ما موضع عمل جبهه ای ، حرفه ای و تخصص به هنگام است و موضع ما در این جبهه فرهنگی انقلاب نباید به گونه ای باشد که محاسبات و معادلات ما بر عمل انقلابی ما بلغزد.

 

وی در رابطه با فعالیت های جبهه های مردمی، فرهنگی انقلاب اسلامی  تصریح کرد: بیش از 20 استان به همین هم افزایی شکل گرفته اند و در سایر استان ها هم عملیات جبهه های مردمی شروع شده ولی اینکه قرارگاه به آن هم افزایی برسد هنوز شروع نشده است.

 

یکتا بیان کرد: در کل کشور تقریبا 15 مجمع ملی توانسته ایم شکل دهیم که وظیفه شناسی، سازماندهی، آموزش و توانمندسازی بخش های تخصصی در جبهه مردمی، فرهنگی، تخصصی و حرفه ای انقلاب اسلامی از کارهای درون این مجامع است.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با بیان اینکه ما به دنبال ویترین و بلندگو برای بیان موضوعات بودیم عنوان کرد: با تلاش یکی از مجموعه هایی که در عرصه هنر و رسانه فعال بود توانستیم به عنوان تولید کننده و تامین کننده  نیاز یک شبکه تلوزیونی تحت عنوان "شبکه افق" راه اندازی شود.

 

شبکه "افق" به 7 ساعت پخش می رسد

 

وی اظهار کرد: شبکه افق کار خود را با 2 ساعت پخش شروع کرده که به 7 ساعت و پخش در سایر استان ها هم  می رسد و آن روز روزی است که ما باید عمل و کار و رفتار بچه های پشت این جبهه ها که می جنگند را به کل کشور نشان دهیم.

 

یکتا خاطرنشان کرد: ما به دنبال راه اندازی ستاد جبهه مردمی، حرفه ای، تخصصی و فرهنگی انقلاب اسلامی در استان ها هستیم ولی عمده مشکلات ما این است که کار مردمی کم شده است و هیئت یک نقطه اتصال به مردم است که اگر در فضای مجازی و هنری وسایر حوزه ها کار می کنیم  شاید با تهدید مقابله می کنیم و یا می خواهیم تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم و همه حوزه ها تاثیر کار معرفتی ما برمردم است.

 

وی تصریح کرد: قرار است با پشتیبانی سپاه و در کنار ان سازمان بسیج که شجره طیبه است و عناصر بسیجی غیر از سازمان بسیج، هیئات، سایت ها، نشریه ها که کار فکری و گفتمان و انیمیشن و نرم افزار و بازی و کار فرهنگی می کنند ساماندهی کنیم.

 

یکتا گفت: تمام این مجموعه ها باید به عنوان فرماندهان کل قوای جنگ نرم در خدمت مقام معظم رهبری باشند که ان هم به اتصال یک نقطه امن به اسم سپاه پاسداران که علاوه بر حمایت در لحظه های نیاز برای شنیدن تدابیر مقام معظم رهبری هدایت می کند.

 

مسئول قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیا در رابطه با برنامه های آینده این قرارگاه عنوان کرد: آنچه که ما رصد می کنیم پیشروی حرفه ای دشمن است تا جایی که از شهادت طلبی ما و نظام شهادت طلبی ما کپی برداری می کند و با به وجود آمدن این وضعیت در داعش روی مغز جوانان ما کار می کند.

 

دشمن  در اتاق های فکرشان برای جذب کودکان و نوجوانان ما نقشه می کشد

 

وی افزود: اکنون جنگ تصرف عقل ها و قلب ها آغاز شده است و زمانی که ایمان و اعتقاد و باور را نشانه رفتند دیگر کاری نمی توانیم بکنیم.

 

یکتا با بیان اینکه دشمن همان چیزی است که ما در فضای مجازی می بینیم بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی کشور می شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می دهد و دشمن نیز برای هر یک نفر از 70 میلیون نفر جمعیت ایران پرونده درست کرده است و بر تصرف عقول و قلوب برنامه دارند.

 

مسئول قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: دشمنان به دنبال عوض کردن باور و اعتقاد هستند و فقط در زمینه فضای مجازی لشکری را به خط کرده اند مانند واتساپ و وایبر و ایمیل  که پایه و کف کارهایی است که انجام می دهند و کارتل های بزرگی برای هم افزایی های اینها برحسب هر کشور و قبیله شکل می گیرد.

 

وی تصریح کرد: آنها در اتاق های فکرشان برای جذب کودکان و نوجوانان کارتون ها و بازی هایی طراحی کرده اند که در لابه لای ان فریم هایی وجود دارد که در ضمیر ناخوداگاه کودک شکل می گیرد و کودک ان را درک می کند.

 

مسئول قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیا تصریح کرد:  مقام معظم رهبری می فرماید رو به روی شما سه ، چهار جبهه شکل گرفته است جبهه ادم خوارها، جبهه صهیونیست ها، جبهه سرمایه دارها و دیگر از مجموعه های شما تک به تک کاری برنمی آید بروید و جبهه شوید.

 

وی عنوان کرد: اینجا است که امر جبهه شدن در حد سخنرانی نیست  و قرارگاه و نقشه رصد می خواهد و رسیدگی به مسائل استان می خواهد، منتظر دستور و فرمان نشوید در حالی که مقام معظم رهبری نیز اعلام جهاد کرده است.

 

نهضت صادرات مبتنی بر اقتصاد مقاومتی باید در مملکت شکل گیرد

 

یکتا  خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده است جنگ عزم ها و اراده ها شروع شده است نه جنگ امکانات و تشکیلات و دشمن ما سه شیفته کار می کند تا جمهوری اسلامی را پاک کند یا تحریم و تخریب کند و مقام معظم رهبری همه چیز را به ما گفته است ولی ما فقط می خوانیم و می نویسیم و زندگی خود را می کنیم و کار فرهنگی هم  می کنیم ما در این جنگ نرم باید باورمان شود که جنگ شده است.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره ) در سال 58 فرمودند  آنچه که من می فهمم این است که آمریکا نه دخالت نظامی می کند و نه حصر اقتصادی و اگر هم حصر اقتصادی بکند پیروز نمی شود و مقام معظم رهبری هم امروزه می گویند که در مذاکرات چیزی گیر ما نمی اید.

 

یکتا گفت: تا نهضت صادرات مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در مملکت شکل نگیرد کار حل نمی شود و این روشی که در دستگاههای ما عمل می کنند پیش رویم به جایی نمی رسیم و دشمن به دنبال گنداندن ما است.

 

مسئول قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیا با بیا اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خود به جنگ نرم اشاره زیادی کرده است افزود: مقام معظم رهبری از ما خواسته است که تمام وجود خود را برای این عرصه اماده کنیم ما نیز باید به عنوان یک حکم اجرا کنیم و مسئله فرهنگ را به عنوان مسئله اول کشور بیان کرده است.

 

وی اظهار کرد: آنچه که شهدا کار فرهنگی حق کردند بر خدا پرستی، فطرت، عدالت و صداقت است، صداقتی که امروزه گم شده است و برای همین است که کار ما امروزه اثر ندارد وحرفه ای نبوده است.

 

اخلاص راه غلبه ما بر دشمن است

 

یکتا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در رابطه با اخلاص عنوان کرد: اگر اخلاص ها به هم بخورد خداوند نتایج را عوض می کند و وقتی با نیت مخلصانه انجام می دهیم تصرف عقول و قلوب را در پی دارد در حالی که دشمن با تکنولوژی وارد می شود ما با نیت مخلصانه در مقابل انها می ایستیم مانند اخلاص شهدایی که خود را برای مردم به کشتن دادند ما نیز باید همانند انها مخلص باشیم تا نتیجه دهد.

 

وی با بیان اینکه آینده، اینده گفتمان های برتر است نه پول های بسیار، گفت: گفتمان برتر متعلق به کسی است که اهل تقوا و خدا پرستیی است و مراقب باشید چرا که اگر اندازه ها عوض شود نتایج نیز عوض می شود.

 

مسئول قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیا بیان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری خود سازی و مقاومت از مهمترین مسائل برای پیروزی بر دشمنان است و ما همه باید تمدنی فکر کنیم جهان وطنی فکر کنیم که وطن ما انقلاب و آرمان ما است ولی نقشه و طرح و فعالیت های شبانه روزی می خواهد.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات