با استقبال 2 هزار نفری/

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر لرستان گفت: بعد از یک ماه کار شبانه روزی از شامگاه یکشنبه به طوری رسمی اجرای تئاتر "فصل شیدایی" با حضور بیش از 2 هزار نفر آغاز به کار کرد.

 

 میثم کشکولی در گفت و گو با لرستان خبر اظهار کرد: بعد از یک ماه کار شبانه روزی از شامگاه یکشنبه به طوری رسمی اجرای تئاتر "فصل شیدایی" با حضور بیش از 2500 نفر آغاز به کار کرد.

 

وی افزود: این مراسم در 10 شب متوالی در پادگان حمزه سیدالشهدا خرم آباد برگزار می شود و هر شب به یک قشر اختصاص داده شده و البته افراد دیگر هم می توانند حضور بیابند و پیش بینی می شود حدود 40 هزار نفر از این تئاتر دیدن کنند.

 

 

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر لرستان بیان کرد: شب نخست اجرای این همایش به آموزش و پرورش اختصاص داشت که با استقبال پرشور دنش آموزان رو به رو بود.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه بلیط این تئاتر رایگان است تصریح کرد: مردم و قشرهای مختلف نگران هزینه این تئاتر بزرگ نباشند چراکه بلیط این تئاتر به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

کشکولی با اشاره به محتوای این همایش گفت: در این نمایش که سبک اجرای آن مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است از هبوط حضرت آدم (ع) تا ظهور امام زمان (عج) به تصویر کشیده می شود.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر لرستان با بیان اینکه با اجرای تئاتر میدانی ستاره صبح یک کار شاخص در حوزه فرهنگ عمومی استان انجام می شود تصریح کرد: بلیط های های نمایش این تئاتر از طریق معاونت های فرهنگی و دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاهها، کانون های مساجد، اداره کل ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل آموزش و پرورش، موسسات خیریه و دیگر مراکز عرضه می شوند.

 

 

کشکولی عنوان کرد: علاقمندان به تمایش این تئاتر می توانند با مراجعه به سایت WWW.FASLESHEDAIE.IR یا تماس با شماره همراه 09365014265 نسبت به رزرو بلیط اقدام کنند.

 

 

وی با اشاره به پیگیری های این قرارگاه برای اجرای نمایش میدانی ستاره صبح در خرم آباد گفت: با وجود پیگیری های انجام شده در چند سال اخیر تامین هزینه های اجرای نمایش ستاره صبح خارج از توان استان بود؛ اما خوشبختانه با عنایت سازمان فرهنگی هنری اوج هزینه های نمایش این تئاتر تامین شده است.

 

 

 دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر لرستان گفت: در سالی که از جانب مقام معظم رهبری به نام فرهنگ نامگذاری شده است یکی از دغدغه های قرارگاه فرهنگی صاحب الامر در استان انجام کارهای بزرگ فرهنگی با روحیه جهادی بوده که پیگیری اجرای نمایش ستاره صبح در این راستا بوده است.

 

 

کشکولی با قدردانی از دستگاههای اجرایی و عمرانی که در استان برای فراهم کردم مقدمات لازم جهت اجرای نمایش میدانی ستاره صبح تلاش کرده اند تصریح کرد: متاسفانه علی رغم رایزنی، دستگاههای فرهنگی استان در اجرای این برنامه مشارکت نکرده اند.

 

 

وی افزود: با همکاری دستگاهها و نهادهای مختلف از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، راهنمایی و رانندگی، اورژانس، شرکت توزیع برق و نیروی انتظامی تدابیر لازم برای اجرای نمایش ستاره صبح که طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی شده است هر شب چهار هزار نفر از آن دیدن کنند اندیشیده شده است.

 

 

 

انتهای پیام /

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات