مدیر آموزش و پرورش بروجرد :

لرستان خبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: باید همواره مسئولان فرهنگی دانش‌آموزان و نخبگان بسیجی را در سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تربیت کنند. القاء تفکر بسیجی در بین نسل جوان و جلوگیری از انقطاع فرهنگی با نسل‌های پیشین انقلاب کشور را در برابر تحریم و تهدیدهای دشمنان بیمه می‌کند.

لرستان خبر، جمشید ابوالفتحی ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بروجرد اظهار کرد: شهدای نوجوان بسیجی درس شجاعت، دلیرمردی و ایثار را به همگان آموختند. امروزه نیز دانش‌آموزان نخبه بسیجی با حضور پررنگ در میدان تحصیل در راستای اعتلای نام ایران اسلامی مجاهدت میکنند.

 

این مسئول ادامه داد: باید شرایط را به گونهای مهیا کنیم تا استعدادهای بالقوه و سرمایه های وجودی دانش آموزان به فعلیت رسیده و در راستای پیشرفت همه‌جانبه کشور به کار گرفته شوند تا در آیندهای نزدیک شاهد موفقیت‌های عظیم و مثال‌زدنی آنان در عرصه‌های علم و فناوری باشیم.

 

ابوالفتحی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نخبه بسیجی ایران اسلامی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری تفکر بسیجی را در عرصه علمی در راه خدمت به کشور به کار بسته‌اند.

 

وی گفت: دانش‌آموزان نخبه بسیجی بروجرد با برخورداری از روحیه و توان بالای خود در عرصه‌های مختلف رقابتی همواره افتخارآفرین بوده و هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در بروجرد پرداخت وافزود: دیدار فرماندهان بسیج دانش‌آموزی با امام جمعه، تجمع هیئت‌های عزاداری و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری آیین صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در کلیه مدارس، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و حضور سازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی همراه با نشست‌های معرفتی و بصیرتی حلقه‌های صالحین در نماز جمعه از جملهبرنامه‌های هفته در شهرستان بروجرد است.

 

وی ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره )، دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالت‌خواهی، ایثار و تعالی معنوی و دانش‌آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری از دیگر عناوین روزشمار هفته بسیج دانش‌آموزی است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات