مسئول ستاد عمره دانشگاهیان استان :

لرستان خبر: مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و مسئول ستاد عمره دانشگاهیان استان گفت: 10 درصد سهمیه اعزام به نخبگان و منتخبین دانشگاه¬ها اختصاص یافته است و افرادی که رتبه اول را در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی کسب نموده اند امسال به حج عمره مشرف خواهند شد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مستاجران روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 4هزار و 200 استاد و دانشجوی دانشگاه­های لرستان در سامانه لبیک برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده­اند.

 

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان افزود: از این تعداد دو هزار و 424نفر مجرد و یکهزار و793 نفر متاهل بوده اند  و 172 استاد دانشگاه جزء ثبت نام کنندگان هستند.
 

وی عنوان کرد: براساس تفکیک دانشگاهی، 2هزار و 20نفر از دانشگاه آزاد اسلامی استان، 508نفر از دانشگاه های وزارت علوم، 161نفر از دانشگاه های وزارت بهداشت، 172نفر از دانشگاه های فنی حرفه ای، 529نفر از دانشگاه پیام نور، 634نفر از دانشگاه علمی کاربردی و 164نفر از دانشگاه غیرانتفاعی متقاضی عمره مفرده هستند.
 

حجت الاسلام مستاجران بیان کرد: اعزام 360 عمره­گزار منتخب از ثبت نام کنندگان در قالب سه کاروان 120 نفره شامل یک کاروان مجردی، یک و نیم کاروان متاهلی و نیم کاروان اساتید می باشد.

 

وی افزود: ایستگاههای پروازی کرمانشاه و اصفهان در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده اعزام عمره­گزاران را به سرزمین وحی برعهده دارند.

 

وی تصریح کرد: 10 درصد سهمیه اعزام به نخبگان و منتخبین دانشگاه­ها اختصاص یافته است و افرادی که رتبه اول را در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی کسب نموده اند امسال به حج عمره مشرف خواهند شد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات