معاون سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :

لرستان خبر: مسئول هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، همایش 50 هزار نفری بسیجیان 5 آذر با حضور اقشار مختلف بسیج در تمامی شهرهای استان با عنوان " شکوه مقاومت" برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ حسین پازدار روز دوشنبه در جمع رسانه های گروهی استان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، همایش 50 هزار نفری بسیجیان 5 آذر با حضور اقشار مختلف بسیج در تمامی شهرهای استان با عنوان " شکوه مقاومت" برگزار می شود.

 

وی با اشاره به سازمان بسیج مستضعفان به عنوان مقتدرترین عامل در اقتدار نظام جمهوری اسلامی، افزود:
برنامه های هفته بسیج در سه سطح کشور، مرکز استان و شهرستانها اجرا می شود و مخاطبان این برنامه ها، عموم مردم واقشار مختلف بسیج هستند.
 

مسئول هماهنگ کننده سپاه  پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: تجلیل از رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و خانوداه شهدا، همایش ائمه جمعه استان با هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت، کوه پیمایی خانوادگی بسیجیان و عموم مردم در سراسر استان، تجلیل از حافظان قرآنی از برنامه های هفته بسیج در لرستان است.

 

وی اظهار کرد: بهره برداری از 70 طرح محرومیت زدایی و 50 طرح اقتصاد مقاومتی و دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان بسیج، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و برپایی بیمارستان صحرایی در ازنا، همایش تجلیل از خیرین سازندگی از برنامه های ویژه این هفته است.

 

سرهنگ پازدار خاطر نشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری همایش بسیج دانشجویی، بهره برداری از 64 سوله ورزشی 450 متری و 11 سالن ورزشی یکهزار و 200  مترمربعی نیز در این هفته برنامه ریزی شده است.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات