معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: باید با ارائه و اجرای طرح‌های پژوهشی توسط مراکز علمی ودانشگاهی، زمینه حضور همه اقشار جامعه در اجتماع و مشارکت آنان در امور فرهنگی فراهم شود.

به گزارش لرستان خبر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در دومین نشست گروه فعالان حوزه اجتماعی فرهنگی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: تحقق نشاط و امید در جامعه، نیازمند بهبود همه جانبه شاخص‌های کیفی زندگی است و باید این مهم در دستور کار مسئولان قرار گیرد و در این زمینه مشارکت مردم را امری ضروری است.

 

وی با اشاره به برنامه های مدیریت ارشد استان، افزود: دریک سال گذشته مسئولان با جدیت بیشتری مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان را پیگیری می کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: در این راستا، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌های استان جهت جذب سرمایه‌گذار و ایجاد نشاط و امید در بین جوانان و خانواده‌ها تدوین شده است.

 

وی با اشاره به لزوم تقویت نهادهای اجتماعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های در حال اجرا، تصریح کرد: باید با ارائه و اجرای طرح‌های پژوهشی توسط مراکز علمی ودانشگاهی، زمینه حضور همه اقشار جامعه در اجتماع و مشارکت آنان در امور فرهنگی فراهم شود.

 

شاهرخی اظهار کرد: اعضای گروه فعالان حوزه اجتماعی فرهنگی با ارائه طرح‌های پژوهشی نشاط آور به دبیرخانه این کارگروه می توانند نقشه راه را ارائه داده و در این راه سبب دستیابی هرچه سریع‌تر به اهداف مسئولان شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات