با حضور فعالان قرآنی لرستان/

دبیر قرآنی ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان گفت: دوره تربیت سیاسی، وحیانی براساس آموزه های قرآن کریم در شهر همدان و با حضور فعالان قرآنی استان لرستان چهارشنبه 5 آذز به مدت سه روز برگزار گردید.

امین رسولی دبیر قرآنی ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان در گفتگو با لرستان خبر گفت: در این دوره که به میزبانی همدان برگزار شد حدود 200 نفر از استان های مرکزی، ایلام، کردستان، کرمانشاه و لرستان حضر داشتند.

وی افزود: از استان لرستان 40 نفر از فعالان قرآنی حضور یافتند که علاوه بر شرکت در این دوره آموزشی، آشنایی این فعالان با یکدیگر و هم اندیشی جهت تقویت فعالیت های قرآنی در استان از اهداف این دوره بود.

 

رسولی در ادامه با اشاره به آموزش انجام شده در این دوره افزود: مدرس این دوره استاد محمد حسين الهی زاده مولف کتاب " تربیت سیاسی و وحیانی" بود که به موضوع منش سیاسی در قرآن و اسلام پرداخت.

 

 دبیر قرآنی ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اظهار کرد: دوره آوزشی تربیت سیاسی وحیانی از روز چهارشنبه 5 آذر به مدت سه روز برگزار شد و در حاشیه این دوره بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان صورت پذیرفت.

 

امین رسولی ادامه داد: در پایان این دوره آزمونی از مباحث مطرح شده از شرکت کنندگان گرفته شده  و به کسانی که حایز نمره قبولی شدند گواهینامه پایان دوره از طرق ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اعطا شد.

DSC_0045

DSC_0046

DSC_0048DSC_0064

DSC_0070

DSC_0058

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • امین

    خیلی عکس های جالبیه

نظرات