در حاشیه نمایشگاه کتاب لرستان و با حضور نویسنده اثر برگزار می گردد

مسئول شعبه لرستان انجمن قلم ایران گفت: جلسه نقد کتاب "فشنگ های زنگ زده" ساعت 16:30 روز چهارشنبه 12 آذرماه همزمان با روز افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان و به عنوان برنامه اولین روز نمایشگاه برگزار می شود.

مسئول شعبه لرستان انجمن قلم ایران در  گفتگو با لرستان خبر گفت: جلسه نقد کتاب "فشنگ های زنگ زده" ساعت 16:30 روز چهارشنبه 12 آذرماه و همزمان با روز افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان و به عنوان برنامه اولین روز نمایشگاه برگزار می شود.

 

محمد تقی عزیزیان افزود: در این جلسه معصومه کاظمیان مولف لرستانی کتاب، مترجم این کتاب و دکتر نوری مدیر گروه ادبیات فارسی دانشگاه لرستان به نقد این کتاب می پردازند.

 

وی ادامه داد: جلسه نقد کتاب "فشنگ های زنگ زده" در غرفه قلم نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان و با همکاری انجمن قلم ایران شعبه  لرستان، آموزش و پرورش استان لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان برگزار می شود.

 

لازم به ذکر است «فشنگ‌های زنگ زده» عنوان کتاب شعری در قالب سپید با موضوع دفاع مقدس از معصومه کاظمیان شاعر معاصر لرستانی است و اشعار این کتاب به زبان لاتین نیز برگردان شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات