عصر امروز/

لرستان خبر: عصر امروز نمایشگاه حماسه حسینی با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در کوهدشت برپا شد.

به گزارش لرستان خبر، مردان امرایی مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت عصر امروز در مراسم برپایی نمایشگاه حماسه حسینی در کوهدشت که با حضور مسئولان شهرستانی در کوهدشت، اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در بین فرزندان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به سه کانون موقت و دائم برای دانش آموزان، افزود: 700 نفر دانش آموز و نوجوان تحت پوشش کمیته امداد می توانند علاوه بر استفاده از این کانون ها، از برنامه هایی این نهاد نظیر آشنایی با دفاع مقدس، کار با رایانه، انس با قرآن استفاده کنند.

 

مدیر کمیته امداد کوهدشت عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های تقویتی در جهت رشد فکری و فرهنگی دانش‌آموزان از دیگر اقدامات کمیته امداد این شهرستان است که در این زمینه با تلاش های این نهاد پیشرفت های علمی، فرهنگی و دینی در دانش آموزان ایجاد شده است.

 

نمایش کلیپ با موضوع حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و برپایی ایستگاه نقاشی از دیگر برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات