معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: برای رفع مشکلات این تشکل و تقویت روحیه بسیجی در دانشگاه ها با همکاری سایر مسئولان تلاش می کنیم و امیدواریم بسیجیان با حضور اثربخش خود نظام را در جهت تحقق اهداف یاری کنند.

به گزارش لرستان خبر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در نخستین جلسه مشترک بین مسئولان بسیج دانشگاه‌های استان لرستان اظهار داشت: هرجا که نیاز به گسترش ارزش‌ها، حفظ امنیت بعد از انقلاب، هنرنمایی در دفاع مقدس، حضور در عرصه علمی پس از جنگ باشد، بسیج حضوری فعال و قدرتمند دارد.

 

وی با اشاره به روز دانشجو، افزود: این روز بیانگر حضور جانانه دانشجویانی است که با روحیه استکبار ستیزی با دین باوری و آزادمردی در مقابل استکبار ایستادند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه هدف ما حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام است، عنوان کرد: بسیج مخلصانه این مهم را وظیفه خود دانسته و به آن عمل می‌کند و در دانشگاه ها، هویت واقعی خود را در ناملایمات حفظ کرده است.

 

وی تصریح کرد: ایجاد فضایی علمی، آرام، با نشاط سیاسی و اجتماعی در دانشگاه‌ها، در کنار توجه به رشد علمی و فناوری و مسائل فرهنگی کشور از جمله وظایف ما در دانشگاه هاست.

 

شاهرخی ضمن تأکید بر دوری از سیاه نمایی خدمات نظام، خاطر نشان کرد: دانشگاهیان با فکر پویا و انرژی اثرگذار درست تحلیل کنند و با بیان نقاط مثبت امور کشور، نقدهای سازنده را نیز بیان کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان اظهار داشت: ما پیگیر تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی هستیم و ایجاد ارتباط منظم دانشگاه‌ها با حوزه‌های فرهنگی استان از هجوم فرهنگ منحط غرب جلوگیری می کند.

 

وی با اشاره به عملکرد خوب بسیج دانشجویی، افزود: برای رفع مشکلات این تشکل و تقویت روحیه بسیجی در دانشگاه ها با همکاری سایر مسئولان تلاش می کنیم و امیدواریم بسیجیان با حضور اثربخش خود نظام را در جهت تحقق اهداف یاری کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات