مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی با حضور 30 هزار نفر در چهار نوبت و هفت رشته در شهرهای لرستان برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی با حضور 30 هزار نفر در چهار نوبت و هفت رشته در شهرهای لرستان برگزار شد.

 

وی افزود: مرحله کشوری این مسابقات اسفند ماه امسال در تهران برگزار می شود و نفرات برتر به مرحله بین المللی که در خرداد ماه سال آینده برگزار می شود، راه پیدا می کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان کرد: سی و هفتمین مسابقات قرآنی، بزرگترین رویداد قرآنی در لرستان بوده که رشته های متنوعی نظیر حفظ قرآن، ترتیل، تواشیح، اذان برگزار شد.

 

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی این مسابقات در خرم آباد، خاطر نشان کرد: 160 خواهر و برادر منتخبین این مسابقات در شهرستان‌های استان بودند که به مسابقات دو روزه استانی راه پیدا کردند.

 

خاکباز ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران این مسابقات، تصریح کرد: این مسابقات در چهار مقطع شکوفه خواهر و شکوفه برادر و بزرگسالان برادر و خواهر با حضور 20 داور غیربومی برگزار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات