نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با توجه به اینکه مسئولیت تعهدآور است، افراد با تقویت احساس مسئولیت در زمینه فرهنگی، که از نقاط قوت هر انسانی است، در مسیر رفع مشکلات جامعه و استان گام مؤثر بردارند.

به گزارش لرستان خبر، حجتالاسلام سیداحمد میرعمادی شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ مانند هواست و چنانچه بدون هوا زندگی ممکن نیست، بودن فرهنگ هم، حیاط و نشاط جامعه از بین می رود.

 

وی با اشاره به تأکید رهبری بر مقوله فرهنگ، افزود: برگزاری هشتمین نمایشگاه کتاب در این سال، خود یک رویداد فرهنگی در استان است که باید تلاش کنیم از چنین کارهای فرهنگی بهره کافی برده شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تأکید بر اینکه زیربنای توسعه، علم و پیشرفت هر جامعه در فرهنگ آن نهفته است، عنوان کرد: خوشبختانه امروز با وجود اینکه نشریات، نویسندگان، اهل قلم و پژوهشگران ما رسالت مهمی بر عهده دارند، شاهد رشد آنها در این عرصه هستیم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولیت تعهدآور است، افراد با تقویت احساس مسئولیت در زمینه فرهنگی، که از نقاط قوت هر انسانی است، در مسیر رفع مشکلات جامعه و استان گام مؤثر بردارند.

 

میرعمادی به نقش مهم رسانه ها در رفع مشکلات جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به وجود فضای رقابتی در عرصه مطبوعات در استان، تلاش شود این رقابت ها با آداب اسلامی و جنبه تقویتی همراه باشد نه اینکه افراد به دنبال حذف یکدیگر باشند.

 

وی ضمن اشاره به فضای خوب مطبوعاتی و خبرگزاری در لرستان، بیان کرد: با وجود فضای خوب موجود در مطبوعات، برگزاری دوره های آموزشی در بحث نویسندگی، پژوهش و تحقیق، زمینه را برای رشد جوانان فراهم می کند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات