در کنگره 110 شهید دانشجوی لرستان مطرح شد

لرستان خبر: صبح امروز کنگره 110 شهید دانشجوی لرستان با حضور سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، مسئولان استانی و خانواده شهدا و جانبازان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز کنگره 110 شهید دانشجوی لرستان با حضور سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، مسئولان استانی و خانواده شهدا و جانبازان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

 

محمد برامکی مسئول ناحیه بسیح دانشجویی لرستان اظهار داشت: در راستای ثبت و ضبط آثار و خاطرات شهدای دانشجویی لرستان، 110 وبلاگ برای 110 شهید دانشجوی لرستان راه اندازی شده است.

 

وی افزود: علاوه بر دیدار با خانواده های شهدا، 20 مقاله دانشجویی درباره شهدای دانشجویی لرستان و 120 فیلم در این زمینه تهیه شده که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

مسئول ناحیه بسیح دانشجویی لرستان تصریح کرد: پیشرفت های امروز جامعه در عرصه های مختلف مرهون و به برکت خون شهداست.

 

وی ضمن تأکید بر حفظ آثار و خاطرات شهدا، بیان کرد: تیم‌های تحقیقاتی برای ثبت و ضبط خاطرات، آثار و وصایای شهدای دانشجویی تشکیل شده و قرار است نام میدان دانشجویی خرم آباد به میدان شهدای دانشجویی تغییر یابد.

 

برامکی با اشاره به همکاری شهرداری ها در راستای فرهنگ شهدا، خاطر نشان کرد: قرار شده که 110خیابان و کوچه به همکاری شهرداری استان لرستان به ویژه شهرداری خرم‌آباد به نام شهدا مزین شوند.

 

سردار محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: با وجود دشمنی های صورت گرفته علیه ایران، ایران اسلامی در رتبه 16 تولید علم در دنیا قرار دارد.

 

وی با اشاره به هدف آمریکا از مخالفت با ایران در مذاکرات هسته ای، افزود: مخالفت آمریکا با ایران نه برای بمب اتم، بلکه از وحشت و ترس دستیابی ایران به علم و فناوری است و ما باید با افزایش تولید علم، دشمن را ناکام بگذاریم.

 

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: موفقیت های ایران در جهان به برکت خون شهداست و امروز همه مردم، اساتید و دانشجویان در تولید علم مؤثرند چرا که این امر می تواند در ظهور امام عصر (عج) و تمدن اسلامی زمینه ساز باشد.

در حاشیه این مراسم از سه کتاب ستاره های خاکی،بزم حضور و پروانه های سوخته رونمایی شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات