مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: تحریم در موقوفات بی تأثیر بوده، چنانچه مردم در زمان تحریم هم موقوفات زیادی داشته اند.

به گزارش لرستان خبر، مرتضی خاکباز ظهر امروز در همایش وقف و رسانه در خرم‌آباد اظهار داشت: جامعه امروز مدیون ارتباطات است  از طرفی اصحاب رسانه هیچ منتی بر مردم ندارند و آگاه کردن مردم از اخبار و شرایط وظیفه آنهاست.

 

وی با اشاره به اینکه باید نقاط مثبت خود را تقویت کنیم، افزود: ما مسئولان و رسانه ها هیچ منتی بر مردم نداریم، مدیران نباید خود را از رسانه ها دور کنند چرا که لطمه می بینند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان کرد: مدیران باید روابط عمومی قویی برای تعامل با اصحاب رسانه انتخاب کنند، زیرا تعامل با رسانه باید دو طرفه باشد چرا که اگر رسانه ها از شکستی جلوگیری کنند، در واقع از شکستی در کشور جلوگیری کرده اند.

 

وی با اشاره به  تجمع های استان در ایام محرم و صفر، بیان کرد: شرکت بیش از 15 هزار نفر در تجمع های این ایام نشان از تلاش اصحاب رسانه در این زمینه دارد.

 

خاکباز با اشاره به وقف به عنوانی احسانی ماندگار که ثوابش هرگز از بین نمی رود، بیان کرد: استان لرستان در سال 92 رتبه دوم در امور وقفی و خیریه را در کشور کسب کرده و امسال نیز در زمینه های فرهنگی و امور خیریه حائز رتبه های برتر کشور شده است.

 

وی با اشاره به افزایش حریم فضای فیزیکی امامزادگان در استان، گفت: در شهرهای الیگودرز و کوهدشت فضای فیزیکی حریم امامزادگان محمد و محمد حسن افزایش یافته است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطر نشان کرد: گسترش فضای فیزیکی حریم امامزادگان در استان از دغدغه های ماست و برای بازسازی و افزایش فضای فیزیکی امامزادگان به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

وی با اشاره به اینکه تحریم در موقوفات بی تأثیر بوده، تصریح کرد: مردم در زمان تحریم هم موقوفات زیادی داشته اند، چنانچه در امامزاده محمدحسن الیگودرز فردی که فرزند نابینای وی شفا پیدا کرده بود قسمتی از جاده این امامزاده را بازگشایی کرده و این در حالی است که به خاطر کرامت این امامزاده در یک روز 360 گوسفند توسط مردم  قربانی شده است.

 

خاکباز ضمن اشاره به امکان زیارت امامزادگان در فضای مجازی، افزود: برای نخستین بار تور مجازی امامزادگان در لرستان راه اندازی شده و علاقه مندان از این طریق می توانند امامزادگان را زیارت کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات