مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت : یادواره 68 شهید دانش آموز آموزشگاه های فیاض بخش و امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بروجرد در 20 دی ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، گودرز کریمی فر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره 68 شهید دانش آموز آموزشگاه های فیاض بخش و امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بروجرد در 20 دی ماه جاری برگزار می شود.

 

وی افزود: آموزش و پروش استان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج ناحیه بروجرد، ماه هاست که برای برگزاری این یادواره پیگیر تدارکات است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه باید مفاهیم جهاد، شهادت و ایثار به صورت هنرمندانه و هوشمندانه به نسل آینده انتقال یابد، از این رو برگزاری این یادواره و زنده کردن معنویت شهیدان سبب عمق بخشی به باورهای جوانان می شود.

 

وی ضمن تأکید بر زنده بودن جاویدان شهیدان، تصریح کرد:  رشد و توسعه، استقلال سیاسی، فرهنگی و نظامی هر ملتی متناسب با گسترش فرهنگ شهادت در آن کشور توسعه می یابد.

 

محمدحسین قاسمی دبیر ستاد برگزاری یادواره 68 دانش آموز شهید شهرستان بروجرد اظهار داشت: برنامه های فرهنگی متنوع و تمهیدات لازم از جمله ویژه نامه، بنر و پوستر برای برگزاری در خور و شایسته جایگاه شهدا در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در این یادواره ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش، پیام مشترک مدیر کل آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز قرائت می شود.

 

دبیر ستاد برگزاری یادواره بیان کرد: این یادواره 20 دی ماه جاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار می شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات