مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر لرستان:

لرستان خبر: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر لرستان گفت: اجرای طرح تلاوت نور یکی از این برنامه هاست که در 400 مسجد استان و در قالب 10 شب اجرا می شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه فجر برنامه های متنوع و مختلفی پیش بینی شده است که با همکاری ائمه جمعه شهرستان ها و مسئولان اجرایی در هر شهرستان برگزار می شوند.

 

وی افزود: اجرای طرح تلاوت نور یکی از این برنامه هاست که در 400 مسجد استان و با هدف اهدای ثواب این ختم قرآن به روح امام خمینی (ره) و شهدا اجرا می شود.

 

مسئول کمیته ستاد دهه فجر لرستان عنوان کرد: این طرح با حضور ائمه جمعه در هر شهرستان و با همکاری کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان و در قالب 10 شب دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد استان برگزار می شود.

 

وی به دیگر برنامه های دهه فجر اشاره و بیان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی فجر مهر که سوالات مربوط به این مسابقه در مصلی نماز جمعه شهرستان ها توزیع می شود، تفسیر آیات سیاسی قرآن در قالب طرح تلاوت نور از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر است.
 

موسوی تصریح کرد: برگزاری برنامه های هنری، عکاسی و نقاشی با عنوان فجر انقلاب، اجرای برنامه های دهه فجر برای روستاییان و عشایر و اجرای برنامه ها ورزشی با عنوان جام آفرینان از برنامه های در نظر گرفته شده توسط ستاد دهه فجر است.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب، محافل انس با قرآن، کرسی تلاوت قرآن، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه های این ستاد برای دهه فجر است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات