فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دهکده مقاومت در لرستان در حال راه‎اندازی است که ارائه 30 نوع خدمات در زمینه‎های مختلف ورزشی، فرهنگی و ... در صورت بهره‎برداری از آن امکان‎پذیر است.

به گزارش لرستان خبر ، سردار مرتضی کشکولی سه‌شنبه شب در دیدار با فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) و سردار سلیمانی مسئول راهیان نور کشور اظهار کرد: طی سالجاری 25 هزار نفر در قالب کاروان‏های راهیان نور به مناطق جنگی کشور اعزام شدهاند.

 

وی عنوان کرد: تا پایان امسال 11 هزار نفر دیگر از استان لرستان به مناطق جنگی اعزام میشوند، این در حالی است که هدف از اعزام کاروان‏های راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

این مسئول یادآور شد: یکی از مشکلات استان لرستان بحث بیکاری و اشتغال است، از این رو طی شش ماهه‏‌ای که به عنوان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان معرفی شدهام، بیش از 300 نفر به منظور اشتغال و کاریابی مراجعه کرده‏اند که بیشتر آنها دارای مدرک دانشگاهی بودهاند.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از سردار عبداللهی درخواست کرد، موسسهای به نام موسسه سازندگی در لرستان راه‏اندازی کند، تا بخشی از این افراد در بخشهای مختلف مشغول به کار شوند.

 

وی گفت: انتظار ما از فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا این است که زائرسرای سپاه حضرت ابوالفضل(ع) مشهد را تجهیز کند، تا زائران بیشتری را در آن اسکان دهیم.

 

کشکولی بیان داشت: دهکده مقاومت در لرستان در حال راهاندازی است که ارائه 30 نوع خدمات در زمینههای مختلف ورزشی، فرهنگی و ... در صورت بهرهبرداری از آن امکانپذیر است، اما امروز این مجموعه نیاز به اعتبار دارد که انتظار ما از سردار عبداللهی این است که در این خصوص استان را یاری کند.

 

وی افزود: چهار استخر شنای نیمه کاره در شهرستان‏های بروجرد، خرم‏آباد، نورآباد، پلدختر وجود دارد که سال‏های زیادی بلاتکلیف هستند که اگر این استخرها به بهرهبرداری برسند در جذب جوانان و کارهای فرهنگی تاثیر زیادی دارد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس در شهرستان خرمآباد در حال احداث است، گفت: اگر این موزه به بهرهبرداری برسد، میتوانیم، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌‏های آینده منتقل کنیم.

 

کشکولی ادامه داد: برای اجرای پروژههای محرومیتزدایی در استان لرستان اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان نیاز است که انتظار ما از قرارگاه خاتم تامین بخشی از این اعتبار برای محرومیت‌‏زدایی لرستان است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سامان‏دهی راهیان نور در استان لرستان یکی دیگر از دغدغههای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) است که برای ساماندهی آنها بیش از 50 میلیون تومان نیاز است.

 

کشکولی خاطرنشان کرد: در استان لرستان به 11 خانه عالم نیازمندیم که انتظار از قرارگاه خاتم این است که ما را در این خصوص یاری کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات